maandag 20 maart 2017

Instagram en zo ...





























Social media, een medium waar je eigenlijk niet meer zonder kunt en al helemaal niet als je een eigen bedrijfje hebt.
Tenminste, dat vind ik wel, aangezien je tegenwoordig je (toekomstige) klanten gewoon anders bijna niet meer kunt bereiken helaas.
Toch is het bij mij wel een haat/liefde verhouding omdat het ook geweldig veel tijd inneemt die ik anders ook in mijn webshop kan stoppen of misschien nog wel belangrijker, mijn kinderen en huishouden ...
Het is namelijk best wel vaak een hoop ballen hoog houden en zeker met inmiddels 2 pubers die allebei op het voortgezet onderwijs zitten en bergen huiswerk hebben waarbij ik ook moet helpen in de avonduren als ik net eindelijk de deur van mijn werkkamer en mijn laptop dicht heb gedaan.

Twitter heb ik al een paar jaar geleden gedag gezegd omdat ik vond dat er voor mij geen meerwaarde inzat, maar ondertussen ben ik wel druk bezig op Facebook, Google+ en tot voor kort Instagram.
Ja tot voor kort, want vorige week bleek ineens mijn account te zijn verdwenen !
En laat nou juist dit het medium zijn wat ik eigenlijk nog het leukste vond, al die leuke accounts die ik volg(de) want zelf was ik (gelukkig) niet heel erg aktief.
Af en toe plaatste ik wel wat en had ik in de afgelopen jaren al aardig wat leuke momenten en foto's geplaatst (meer prive dan zakelijk) maar had ik gelukkig geen duizenden volgers want ik dacht nog, dan ben je dus helemaal de pineut als je account gehackt wordt ....
En na enig speurwerk kwam ik er dus achter dat een geblokkeerd/gehackt account dus ook never nooit niet meer te herstellen is.

Na enig twijfelen (misschien is het wel een teken en kan ik best lekker zonder Instagram) toch maar besloten helemaal opnieuw te beginnen.
En eigenlijk voornamelijk omdat ik het miste om al die leuke InstaStories te bekijken van al die leuke mensen die ik volg maar ook om af en toe zelf wat leuks/spannends/grappigs/liefs/irritants/moois/belangrijks te kunnen vertellen.

We zijn dus weer te volgen op een geheel nieuw account en vind je het leuk om heel af en toe iets van ons mee te beleven kun je ons hier (weer) vinden
https://www.instagram.com/deliciousnesseveryday/

Geen opmerkingen: