zaterdag 21 maart 2015

Sun Sand Ibiza !























Al heel wat jaren run ik mijn webshop Birdy Blue's,
een kleurrijke en originele shop met mijn eigen collectie eigenwijze meidenkleding & accessoires ...
Maar omdat al deze meiden ook hippe en eigentijdse mama's hebben kwamen er ook steeds meer accessoires voor dames bij.
Het overzicht raakt dan snel zoek en dus dacht ik, ik start een eigen webshop voor de mama's !

Onze tijdelijke tattoos zijn gebaseerd op sieraden en helemaal festival-, boho-, ibizaproof !
Tijdelijke tattoos zijn ook deze zomer een absolute musthave en super te combineren
met echte sieraden!
Ga je binnenkort naar een feestje, een festival, het strand of op vakantie?
Of heb je niks op de planning staan, maar gewoon voor de fun ?
Dan zijn deze tijdelijke tattoos helemaal te gek!

Nu te vinden in onze nieuwe zomerse webshop www.sunsandibiza.nl !

Geen opmerkingen: