zondag 21 juli 2013

Wij zijn zo leuk !



Komende maandag komen de nieuwe baasjes van Midas haar ophalen (jaja klopt de naam past niet voor een dame) en ze kunnen niet wachten !!!!
Ze hebben hun 3 weken vakantie helemaal in het teken van Midas gezet en vrijgenomen dus betere nieuwe baasjes kan ik niet wensen. 
Afgelopen week ging ook onze eerste baby Vinnie naar zijn nieuwe baasje !
Helaas ging dit niet samen met de 2 honden die daar al woonden dus we hebben Vinnie weer lekker thuis bij zijn zusjes.

Maar .... we zijn dus nog steeds op zoek naar 2 geweldige baasjes (of 1 die ze allebei onweerstaanbaar vind) voor Sparta (dame) en Vinnie (heer) !
Ik heb hier en daar al wat lijntjes uitgegooid maar een aantal ega's of allergïen (noem geen namen) gooiden roet in het eten.
Wil het liever niet via MP doen omdat ik een klein beetje wil weten waar ze terecht komen dus weet je nog iemand of nog beter, zou je zelf 1 van deze 2 lieverds een goed huisje geven ?
Stuur me dan even een mailtje op info@birdyblues.nl .

Ze mogen nu al weg !!!!!!!

2 opmerkingen:

Bibi zei

Wat een prachtige foto's!!! Ik hoop dat je voor de andere cuties ook snel een super huis vindt... 't is dat we er al 3 hebben, want anders... ^_~

Sjaantje zei

Oooh wat een lievies. Ik ben al voorzien maar je bent ze vast zo kwijt!