donderdag 27 juni 2013

Ergens ging er iets mis !



Mijn allereerste post op deze blog is van 28 mei 2008 en vanaf die tijd ben ik altijd heel aktief bezig geweest met mijn blog.
Super leuk om vanaf het allereerste begin een kijkje achter de schermen van mijn webshop en priveleven te laten zien,
ook geweldig om gewoon zelf af en toe een terug te bladeren !
Maar toen ging het mis .....

Mijn laatste post is van 17 september vorig jaar.
Toen ik daarna op mijn blog kwam waren ineens mijn lay-out en alle foto's verdwenen !
Balen, balen, balen en geen idee hoe het kwam.
Van alles geprobeerd maar ik vond het zo zonde dat ik er gewoon cold turkey mee gestopt ben ...
Af en toe nog wel eens een poging gedaan om een hele nieuwe blog op te zetten maar ja ... wat vreselijk zonde van alle posten van de afgelopen jaren.

Maar vandaag dacht ik ik ga gewoon weer verder waar ik gebleven ben.
De lay-out ben ik nog een beetje aan het aanpassen en de posten zonder foto, nou ja het zij zo.
Ik ben weer terug en heb er zin in !

1 opmerking:

fieve zei

Welkom terug! Leuk!!!!