zaterdag 21 april 2012

Nieuwe collectie = Nieuwe lay-out

Ik maak het mezelf iedere keer weer niet gemakkelijk .....
Het is altijd al een heidens karwei om een nieuwe collectie 
af en online te krijgen maar dan wil ik ook altijd graag heel 
de site en webshop aanpassen aan deze collecties !

Maar het is weer gelukt.
My Cup of Tea heeft nu dezelfde zomerse uitstraling 
als de nieuwe collectie die erop staat !
Ik ben er in ieder geval heel trots op, 
mijn leukste zomercollectie tot nu toe ;-)
Hier kun je de site live bekijken.

9 opmerkingen:

Swasie zei

Echt super je nieuwe stijl. Vindt het helemaal toppie. Ik ga beslist snel bij je stellen voor mijn meiden.

Nog even snel een ander vraagje. Ik als dat je ook op printerest zit. Ik wilde me een tijd geleden ook aanmelden maar zit al heel lang te wachten op een uitnodiging, duurde dat bij jou ook zo lang?

Ga zo door en een heel fijn weekend.

Liefs Francoise

Dit ben ik zei

wat knap dat je dit zo leuk op de computer kunt maken. Het geeft een frisse sfeer waar je zo van alles op jouw site wil kopen. Groetjes kathy (zoemende bijtjes)

Jorian zei

Leuke blog! Lekker vrolijk en eigen:)
Ik ga je volgen!

Groetjes!

Miss Bee zei

Je hebt het weer ontzettend leuk gedaan! En wat 'n mooie nieuwe spulletjes!
Heerlijk zomers!

fieve zei

Helemaal super!!!!
Wat een prachtige stofjes!!!
Dat gaat helemaal goed komen!
Fijn weekend!

Zaanse Zolder zei

Dat ziet er geweldig uit zeg, zo vrolijk !

Zilly zei

Miranda-mijn complimenten voor de knallende webshop. Het doet je collectie eer aan-love it. Het is lang geleden dat ik nog website naar mijn smaak heb gezien. Dat wordt knallen deze zomer. Good luck-xxx-Sil.

My lovely life zei

Juist je blog ontdekt, amai, wat een vrolijke lay-out...ik neus hier even verder rond!
Katrien.

Happy in red zei

Heel erg mooi!!
Groetjes,
Esther.