zaterdag 21 april 2012

DIY tutorial vd week ...



Hoe CUTE is dit ?
Via Pinterest waar ik alweer een tijdje op zit zie ik telkens weer de meest prachtige creaties voorbij komen!
En toen ik deze foto op mijn facebook had geplaatst kreeg ik zoveel reacties erop dat ik dacht dit moeten
we natuurlijk met iedereen delen .....
Nu denken de meeste van jullie misschien dat ik een echte knutselaar ben, maar niets is minder waar.
Een knutselmoeder ben ik nooit geweest en zal ik ook nooit worden.
Buiten dat ik niet van gepriegel hou, ontbreekt me vaak ook gewoon de tijd!

Ik wil dus hier op mijn blog elke week een DIY delen die ik op pinterest (of ergens anders) tegen kom.

Bij deze dus....
Hier is de link naar de blog van dit geweldige projectje.
En omdat ik al een paar keer de vraag heb gehad waar die vogeltjes evt te koop zouden kunnen zijn heb ik even wat gezocht op het www ;-)
Ze zijn te koop, hier, en hier  !

8 opmerkingen:

Mariël zei

Ja super cute! Ben hem ook al een paar keer tegen gekomen op Pinterest en steeds denk oh! Leuk, moet ik doen. Het is er nog niet van gekomen....

Pleuntje zei

Dank voor het delen van dit leuke ideetje. X

Zilly zei

TOO CUTE-maak me gek. Ik wil dit ook maken. Mijn schoonouders zijn volgende wwek 50 jaar getrouwd. Lijkt me gaaf ipv een kaartje. Wordt dus nog vervolgd. Thanx for sharing-xxx-Sil.

Zilly zei

Ik kan alléén de link naar het blogje vinden?! xxx Sil

My cup of Tea zei

http://www.houseofhumble.com/2012/02/valentines-diy-love-birds-diorama/

Nog even een keer de link voor Zilly ;-)

Zilly zei

YES-gevonden-Thanx-xxx-Sil

Huis lief huis zei

Voor het eerst op je blog. Maar vind het nu al leuk! Ik ga je volgen...
groetjes Caro van Huisliefhuis

Hanneke zei

Leuk leuk!!
Gauw opzoek naar een grote pot, vogeltjes zijn er al ;-).