woensdag 14 maart 2012

Veel te lang geleden ....



Wow ... 17 januari was mijn laatste blog !
Dat is natuurlijk veel te lang geleden maar heb het ondertussen zo
vreselijk druk gehad met allerlei dingen dat ik er gewoonweg steeds
niet aan toe kwam en ook vaak vergat.

Het allerbelangrijkste nieuws is toch wel dat Juf Juul gestopt is en dat ik
verder ben gegaan met een hele nieuwe shop en hele nieuwe naam !
Hier kunnen jullie allemaal een kijkje nemen ;-)

Vandaar ook (weer) een heel nieuw uiterlijk van deze blog.
Ik moet hier en daar nog wel het een en ander aanpassen en zal deze week
ook nog snel een paar blogjes plaatsen zodat jullie weer helemaal up to date zijn.

I'm Back,

Miranda

2 opmerkingen:

Readkapke zei

Oh dat was toevallig! Leuk die nieuwe layout van je blog! Zal ook even in je shopje kijken!

Theetante San zei

Ik heb net even een kijkje in je nieuwe winkeltje genomen ... Wauw! Dat ziet er super uit. En je blog is ook helemaal geweldig!

Groetjes
San