donderdag 29 maart 2012

Flip Doll kleurwedstrijd bij My Cup of Tea !



De Flip Dolls komen helemaal uit Saamland om met jou te spelen !

Het zijn stoffen poppen met aan elke kant een ander karakter.
Ze zijn 30 cm groot en je kunt ze helemaal zelf in te kleuren ....
(stiften worden niet bijgeleverd)
Op www.saamland.com kun je al hun avonturen meebeleven en ze beter leren kennen.
Je kunt hier zien waar ze wonen en wat ze graag doen.

En omdat ik ze zelf zo geweldig vind heb ik (weer) een kleurwedstrijd gestart !
Klik op de onderstaande kleurplaat om hem te downloaden.
Print hem uit, kleur hem op je allermooist in (knutselen mag natuurlijk ook) en
stuur hem naar mij op, aan het eind april zal ik dan een winnaar kiezen
die van mij een mooie Flip Doll krijgt !
En wil je hem gelijk hebben dan even naar de webshop gaan ....
Op de site kun je ook het adres vinden om hem op te sturen.



1 opmerking:

Mirella zei

Wauw wat zijn ze leuk zeg!!!
Ik heb meteen de kleurplaat geprint voor mijn dochter van 11 jaar. ;-) Kan ze mooi dit weekend freubelen ;-)