dinsdag 17 januari 2012

Hij is weer thuis !






Maanden is hij op reis geweest ....
Van adres naar adres waar een heleboel creatieve dames mijn RoundRobin boekje steeds mooier maakten!
Maar hij is weer thuis !
En wat is ie mooi geworden !!

Ik heb me een tijdje terug snel weer opgegeven voor de 2e nieuwe ronde dus mijn nieuwe boekje (eigenlijk 2e nieuwe boekje want jawel hoor er was weer eens iets zoek bij de post grr) ligt alweer bij Wendy ...
Hopelijk word deze net zo mooi als bovenstaande ;-)

Dit is mijn nieuwe boekje zoals hij hier (bijna leeg) weer op reis is gegaan ...





5 opmerkingen:

Pleuntje zei

Beide boekjes zien er echt heel mooi uit. Lekker fleurig.
En wat een pech met de post, het verhaal komt bekend voor. X

Wendy zei

Oef...de druk ligt hoog! Haha
Ben lekker bezig in je nieuwe boekje hoor! Errug leuk om te doen, nog een 'paar' weken en dan kun je zien wat ik en de rest van ons groepje er allemaal voor moois van gemaakt hebben!

Saskia, Jan en Payal zei

wat leuk!!! ik vind het zo een leuk hé dat project maar ik ken mezelf goed genoeg, ik werk niet goed onder druk dus als ik zou weten dat ik dat MOET doen dan lukt het toch niet :o) (snap je 'n beetje? lol)
hoe dan ook, leuk dat ie terug thuis is, geniet ervan!

Zilly zei

WAW-wat een mooi vol boekje heb je thuis gekregen en wat een inspiratie. Daar kunnen je uren in kijken. En wat een mooie kaft voor je nieuwe deelname-veel plezier en succes ermee. Mooie dinsdag toegewenst met hart&ziel door Sil.

Readkapke zei

Ik mis allemaal blogs uit mijn lijst dus dacht hier eens kijken maar jij hebt gewoon al 'heel lang' niet geblogt haha!