woensdag 2 november 2011

Wu & Wu !


 


 

Bij toeval was ik ze al eens tegengekomen op het WWW !
De geweldige collectie van Wu&Wu .....

Ik heb toen snel een aantal spulletjes voor mezelf besteld en was op slag verliefd toen ze binnen kwamen, ze zijn in het echt zelfs nog mooier dan op de site!
De mooie prints en kleuren vond ik direct bij Juf Juul passen dus contact gezocht met Wu&Wu en vanaf nu zijn ze dus ook bij Juf Juul te koop.

Een geweldig kado voor de feestdagen maar natuurlijk ook gewoon een kadootje voor jezelf ....
Dus ga snel naar de site en oordeel zelf KLIK

4 opmerkingen:

appeltje-eitje zei

Wow!!! Dat zijn inderdaad hele leuke, mooie en kleurige spulletjes. Helemaal mijn ding -wat niet eigenlijk haha-..zeker een goede tip om op mijn verlanglijstje te zetten voor de feestdagen en niet te vergeten mijn verjaardag 5 dec..

Ik moet nu nog even wat doen, maar ik ga zo zeker even kijken hoor!!

groetjes Corine

Irma zei

ohhhhh die vind ik ook leuk!!!!!

lien zei

Ohh leuk! Ga ik onthouden voor kerst!!

Kaatje zei

heel mooi, de voorlaatste hebben we hier in de groene versie liggen (met bunny), ook heel mooi :-)