donderdag 3 november 2011

Sneak voor Yvonne !


Aan de boekjes kun je zien dat deze RoundRobin ronde bijna klaar is .....
Er zijn nog maar een paar bladzijdes te vullen en wat zijn ze allemaal mooi geworden!
Elke keer als ik weer een boekje binnen krijg blader ik ze allemaal door en vind ik het geweldig om te zien hoe verschillend iedereen is qua stijl en wat ben ik jaloers op bv Mums en Kris die zo geweldig kunnen tekenen ....
Ik ben nu bezig in het boekje van Yvonne, nog eventjes en ook deze gaat weer op de bus maar 7 januari zullen we elkaar EN ons eigen boekje weer zien!

4 opmerkingen:

Irma zei

wat is dit gaaf!!!!!!

Yvon zei

Wow wat maak je er toch steeds een werk van. Zo kleurrijk en gezellig vol geplakt. Hier ben ik dan weer jaloers op hihi.
groetjes Yvon

Pleuntje zei

Wat een mooie sneak. Als ik jouw was zou ik niet jaloers zijn, jij hebt je eigen unieke talent en wat voor talent. groeten Petra

lien zei

Ik zou ook niet jaloers op anderen zijn als ik zelf zoiets moois zou kunnen maken. Super, vooral het hertje :-)!!