woensdag 30 november 2011

Sneak Round Robin voor ..... ?


Deze ronde van mijn allereerste RoundRobinProject zit er bijna op !
Ik heb nu nog 1 boekje om te vullen en daar heb ik gelukkig nog even de tijd voor tot 7 januari als we de laatste boekjes persoonlijk aan elkaar zullen overhandigen bij Kris thuis .....

Hierboven nog even een sneak uit het een na laatste boekje maar moet met enige schaamte wel toegeven dat ik even niet meer weet van wie dit boekje nou was hahaha
Maar goed ... dat is dan een verrassing voor de ontvanger ;-)

Het spikspinternieuwe en kale boekje voor de nieuwe ronde ligt al klaar om weer helemaal gepimpt te worden net als deze maar die zal nog even moeten wachten want ik heb het op dit moment erg druk met alle opdrachten en bestellingen maar dat gaat zeker weer goedkomen !

2 opmerkingen:

Pleuntje zei

Een prachtige sneak. Succes met alle drukte. x Petra

fieve zei

Ja het laatste boekje alweer!! Eind jan gaan wij ook elkaar ontmoeten....spannend!!!! Ik doe de volgende ronde niet mee, maar ik zal het zeker gaan missen! Wij hebben het weekend sinterklaas bij opa&oma gevierd en ik had late dienst, dus wij doen het ook morgen, maar dan zonder sint en piet aangezien Fien het dan niet meer leuk gaat vinden;-)!!!! Jullie ook heel veel plezier!!!