donderdag 17 november 2011

Juf Juul gespot Down Under !


Juf Juul goes down under .....
Vanaf gisterenavond laat is Juf Juul designer of the week op een hele gave Australische blog!
Ik wist wel dat deze blog goed gelezen en bekeken werd maar had nooit verwacht dat ik al gelijk bestellingen van de andere kant van de wereld binnen zou krijgen ZO GAAF!
Het is een super leuk stukje geworden, om het te lezen kun je klikken op de foto hierboven.

Daarnaast kreeg ik net (mede door deze blog kan niet anders) een mailtje vanuit Seattle waarin oa staat:

I wanted to reach out and discuss a partnership between Juf Juul and ... we are a private, membership based retailer with a focus on mom, baby and kid with over 5 million members.

Daar gaan we dus eens even goed over nadenken maar streelt uiteraard wel mijn ego ...

11 opmerkingen:

Saskia, Jan en Payal zei

amaai zeg!!!! je mag je gerust een beetje fier voelen!!! een beetje heel fier!

Happy in red zei

Whoah. Da's wel een supercompliment!!
Esther.

Pleuntje zei

Wat fijn dat het zo goed gaat. Het Amerika verhaal zou ik goed uitzoeken als ik jou was. Juridisch en zo. veel succes verder. x Petra

Irma zei

ohhhh wat zul jij (terecht) trots zijn :-))

Wendy zei

Zo hé! Dat geeft zeker een goed gevoel! Dit had je vast niet verwacht toen je ooit de allereerste stap zette met Juf Juul?! Geweldig als kansen zich zo aanbieden, succes met overdenken, want dat zal inderdaad nog wel wat haken en ogen kunnen hebben. Maar ondanks dat natuurlijk supervleiend!

Groetjes
Wendy

Enneh...'k vind het érg leuk dat ik bij jou in het RRN-groepje zit!!!

fieve zei

Ik sta hier absoluut niet van te kijken!!! GEWELDIG!!!
Wat een ontzettend leuk stukje hebben ze geschreven...hiep hiep hoera voor de Joelle Dress!!!!
SUPER!!!!

Karin (Thyralantijn) zei

Wat gaaf zeg! Een hele eer en volgens mij moet je nu vreselijk stuiteren!

Groetjes, Karin

Collie-Collie.com zei

Wauw, super!!! Wat super om Down Under zo in de picture te staan en dat er dan van het een het ander komt, hè!!

Groetjes, Collie

Kris zei

Oh..wat een gaaf stukje is het geworden.Echt superleuk! zit hier gewoon een beetje trots op je te zijn :). Juul verovert de wereld!

liefs Kris

Audrey zei

Wat gaaf miranda, maak met je een dansje dit is geweldig meid! Wow!!

Er is post naar je onderweg, super blij met jouw nieuw ontwerp flyers!

Groetjes Audrey

PippiPander zei

Dat is echt wel supergaaf zeg!!