vrijdag 4 november 2011

Het is binnen !!!!!!


Jaaaaaaa het is binnen !
Heb echt nog nooit zo graag een pakket dat binnen kwam uitgepakt, nou ja zeg maar opengescheurd ....
De nieuwe Wu & Wu artikelen zijn net bij mij afgeleverd (heel snel trouwens) en dit is echt een super kwijlmoment.

Dus voor degene die iets van dit moois (of alles hahaha) hebben besteld, morgen kun je het in levende lijve zien want alles gaat vandaag weer op weg naar de klanten (kan ik wel afstand ervan doen ????)
Nog niks van dit moois besteld ? Ga dan snel even naar Juf Juul .......

5 opmerkingen:

Irma zei

zo leuk!!!!!

Zaanse Zolder zei

Oh wat een heerlijke spulletjes !
Dochterlief heeft tegen me gezegd dat ze de kleuren in haar kamer wil veranderen.... zal ik dan toch...

Saskia, Jan en Payal zei

waaaaaaaaaaaaaaaaaw!!! zo een pakje zou ik ook wel eens willen aankrijgen :oD
heel erg leuk!

Kaatje zei

amai, wat toffe spulletjes, zal wel zijn dat je dat pakket graag opendeed...

gerrie zei

Wat een superleuke spulletjes!!
groetjes gerrie