donderdag 10 november 2011

En de winnaar van deze Giveaway is ...



FIEVE !!!!!

Fieve was nummer 15 die reageerde en heeft dus het volgende gewonnen :

Opstrijkapplicatie van Juf Juul
Armbandje van Juf Juul
2 Haarspeldjes en een kammetje van Juf Juul
Bottlecaphangertje van Juf Juul
Zakje met speciaal door mij geselecteerde kralen + rolletje elastiek
Set met verschillende stickertjes
Sleutelhanger van Juf Juul
Rol met Kawaiitape
Setje met inpakzakjes van De Kunstboer
en een super gave kaart !

Dus Paddy ... mail me even je adres dan komt het jouw kant op ;-)

6 opmerkingen:

Saskia, Jan en Payal zei

proficiat Fieve en uiteraard jij een dikke dikke proficiat met je 300 volgers!!!!! ongelooflijk :o) zoveel daar kan ik alleen maar van dromen haha!

Zaanse Zolder zei

felicitatie voor de winnaar!

Pleuntje zei

Superpakket voor Fieve, gefeliciteerd. Bedankt dat ik mee mocht doen groet Petra

fieve zei

Yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes!!!!!!!!!!
Oh ik ben heeeeel blij!!!!

Orange zei

Proficiat Fieve!

fieve zei

Ik heb je gemaild! Wil je even laten weten of je mijn mailtje hebt, want de afgelopen dagen krijgen sommige mensen mijn mailtjes niet! Dank je wel!!!!