zaterdag 1 oktober 2011

WEEKEND




Het is weekend !!!!
Een heerlijke dag om lekker te lummelen en van alles te doen waar je normaal gewoon niet aan toe komt.
Als eerste op mijn lijstje, mijn werkkamer opruimen !
Misschien doen de foto's anders vermoeden (het ergste gedeelte staat uiteraard niet op de foto), het is nodig.
Stoffen uitzoeken voor de orders en daarna eens een keer goed opvouwen en op kleur sorteren, bestellingen en facturen uitprinten en organiseren in mappen, kijken wat er allemaal nog aan materialen besteld moet worden en eens goed stoffen en stofzuigen ....

En als dat allemaal gedaan is, lekker de tuin in met mijn nieuwe boek !
Echt een aanrader voor iedereen die (te) veel gebruik maakt van alle social media die er is .....
Met de mooie ondertitel Why we expect more from technology and less from eachother
Hij is in het engels (nederlands nog niet verkrijgbaar) dus zal wel even duren voor ik hem uit heb.
Te koop via www.amazon.com ....

Voor een super interessant intervieuw met de schrijfster MOET je echt even dit stukje bekijken, duurt iets van 20 minuutjes maar zeker de moeite waard ...

Heel fijn en uiteraard ZONNIG weekend toegewenst aan allen !



6 opmerkingen:

Irma zei

ik hoop dat mijn reactie lukt heb ik heel veel problemen mee de laatste tijd grrrr
ik word zo blij van jouw erkkamer wat een eldorado lijkt me heerlijk om daar te struinen, een heel fijn weekend en geniet van je nieuwe boek, irma

Irma zei

ik hoop dat mijn reactie lukt heb ik heel veel problemen mee de laatste tijd grrrr
ik word zo blij van jouw erkkamer wat een eldorado lijkt me heerlijk om daar te struinen, een heel fijn weekend en geniet van je nieuwe boek, irma

Pleuntje zei

Heb je al lekker kunnen lezen en is je kamer al netjes ?
geniet van de zondag, groet Petra

fieve zei

Heerlijk zo'n rommeldag!!!!
Lekker om weer dingen af te vinken....ik moest plotseling werken i.v.m. ziekte, maar vandaag lekker alleen de ochtend werken!
Fijne zondag!!!!

Door Jolanda zei

En al begonnen in het boek? Toevallig las ik net op een ander blog ook een blogster die zich verbaasde over een dode opgebaarde kat ergens op het net, (respect voor een ieders ding) maar er is ook nog een irl. leven wat heel waardevol is. Goede week!

Juf Juul zei

@Jolanda, ben dit weekend begonnen, is iets moeilijker doorkomen omdat het boek in het Engels is maar wat ik al gelezen heb is wel heel herkenbaar en sommige dingen echt verbazingwekkend !!!!
Mensen die gewoon hun huis niet meer uitkomen en zelfs mensen die liver getrouwd zouden willen zijn met een robot ipv een echt persoon om teleurstellingen en afwijzingen te voorkomen .....
Kids die IRL heel onzeker zijn en DUS maar een soort van second life beginnen via het web, te erg !