dinsdag 25 oktober 2011

Nieuwe stoffen + Nieuwe kleuren = Nieuwe collectie !

Deze super mooie nieuwe stoffen liggen me alweer een week aan te staren ...
Heerlijke tricots en superzachte Nicky velours met retro bloemenprint.
(Deze keer even geen stippen maar stoere strepen en bloemen)

Klaar om omgetoverd te worden tot hele mooie rokjes en jurkjes !

Ook heb ik er 4 hele gave stoffen! Iron-on Transfers bij ingekocht die ook los
te verkrijgen zullen zijn bij Juf Juul !

Volgende week zullen alle nieuwe items online staan ....

9 opmerkingen:

Pleuntje zei

Het ziet er allemaal veelbelovend uit. Succes groet Petra

fieve zei

WAUW!!!!
Ik kan niet anders zeggen!!!!

Bibi zei

Ben erg benieuwd. Leuk allemaal weer ;o)

Saskia, Jan en Payal zei

ooooh wat een mooie stofjes!!!! echt iets voor mijn dochtertje!!! ikke wil hebben :D

mio zei

Lekker vrolijk! zijn de applicaties jouw eigen ontwerp Miranda? ik lig al voor je winkeldeur te wachten ;-), super vind ik ze!

Juf Juul zei

@Mio, deze zijn niet mijn eigen ontwerp maar vond ze zo leuk en bij Juf Juul passen dat ik ze gelijk heb ingekocht !
Er staan trouwens wel heel veel andere door mijzelf ontworpen applicaties op de site ;-)

Door Jolanda zei

De bloemen zijn gaaf! Succes!

Anoniem zei

SUPERRRRRR!!!!!

Sandy Ang zei

Oh these are absolutely adorable !