maandag 24 oktober 2011

Nieuwe Giveaway komt eraan ...


109 reacties had ik op mijn vorige (en eerste!) Giveaway WOW !!!!
Echt super en had ik zeker niet verwacht toen ....
Mocht je het niet meer weten, het ging toen om deze KLIK

Dus ...... dacht ik laat ik er binnenkort weer eens 1 op het WWW gooien.
Er zit nu alleen wel een (kleine) maar aan, om mee te doen moet je een berichtje hieronder achterlaten EN de giveaway kenbaar maken op je eigen blog.

Ik beloof dat het ook deze keer weer zeker de moeite waard zal zijn.
Zodra ik 300 volgers heb zal ik een winnaar trekken uit alle reacties.

54 opmerkingen:

Collie-Collie.com zei

Dat zijn héél veel reacties zeg, maar ja, je had ook een super vrolijk pakket gemaakt. Ik doe heel graag mee met je give-away.

Ik maak ook een link op mijn blog.

Groetjes, Collie

't Hippe huisje zei

Ik doe ook graag mee met je give away. Altijd leuk om eens gokje te wagen :) Ik zet gelijk even een link op mijn blog.

. zei

Iedereen wil wel zo'n mooi pakketje winnen, ik ben benieuwd wat het dit keer is...
Een linkje staat op mijn blog...

joppe zei

Ik doe graag mee en zet een linkje op mijn blog.

Joozz zei

Het wordt vast weer een mooi pakketje dus ik doe graag met je give-away.
Groetjes, Josette

Yvon zei

Altijd spannend zo'n Give Away. Ik wil heel graag mee doen.
Groetjes Yvon
P.s zal snel een link plaatsen op mijn site

mums zei

Natuurlijk doe ik gráág mee!
Het linkje staat op m'n blog en volger ben ik al een poosje.
Nu maar hopen dat die 300ste volger snel komt!
groetjes!

Nastasja zei

Wat leuk zoveel reacties en volgers ;)
Ik doe héél graag mee met je give-away.

Linkje staat op mijn blog.

Especia and More zei

Ik doe graag mee met de give away en zet deze ook op mijn blog met link.
Het plaatje is al een "plaatje"Leuk op m'n blog

Groetjes,
Janny

Astrid zei

Bij je vorige give away heb ik niet meegedaan maar dit keer doe ik graag mee. Ik laat me graag verrassen. Een linkje staat inmiddels op mijn blog.

Groetjes,

Astrid

Marieke zei

Oh leuk, ben benieuwd naar je give-away, ik ben je gaan volgen en zal een linkje op mijn blog zetten!!

erfgoed zei

ik wil graag mee doen met je give away. ik heb een linkje op mijn blog gezet en ik ga je volgen.
groetjes lianne

Lydia zei

Dat ziet er goed uit!!! Natuurlijk doe ik mee, en de voorwaarden, tja als dat het enige is...haha Hopen dat er snel meer volgers komen!!

merula zei

ja berichtje (check) en linkje op blog (check).
Ik doe graag mee want ik hou van leuke dingen!!! op naar de 300!

fieve zei

Geweldig toch!!!!!
Ik ben DOL op verrassingen dus ik graag weer met je give-away mee!!!
Spannend!!!!
Ik zet een linkje op mijn blog!

Orange zei

Ik doe héééél graag mee aan de give-away!

Orange

Carreau Confiture zei

Ik wil wel meedoen, maar ik heb zelf geen blog... :( Ik kan er wel op m'n facebook een linkje van zetten!

Pleuntje zei

Na een weekje vakantie heb ik even de blogs bekeken.
Ik zie een leuke give away ( ik doe graag mee) en sneaks. Ik vind het zo jammer dat ik niet bij je in het RR groepje zit. De pagina's zijn te leuk. groeten Petra

PippiPander zei

Natuurlijk doe ik graag mee! Ben benieuwd wat (en wie!) het wordt!

Yvonne zei

Wat een leuke give-away was jouw eerste en ook veel reacties. Ik hoop dat je snel 300 volgers zult hebben. Leuk blog.
Ik maak ook een link op mijn blog.

Groetjes, Yvonne

wannesraps zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
wannesraps zei

Ik doe graag mee met je give-away!!
Nu nog de link op mijn blog regelen

Maren

Mirella zei

ooo... normaal zijn er maar een paar reacties, maar ja bij een giveaway zijn er ineens heeeel veel ;-)

hahaha.. ik doe ook graag mee, en zet hem op mijn weblog

Simone zei

Spannend hoor ik doe ook mee. Ik word je volger en zet een linkje op mijn blog.

Groetjes Simone

Saskia, Jan en Payal zei

zo, laat ik maar eens volger worden dan :o)
ik doe graag mee met de give-away en zet een linkje op mijn blog.
Wat een schattig/mooi blog heb je trouwens!!!

Swasie zei

Hoi Miranda,

Nou ook ik doe graag mee met je give-away. Binnenkort plaats ik er ook een dus mocht je zin hebben.
Maar wat een pakket had je vorige keer super! Ben benieuwd.

Gr. Francoise

Sandy zei

Hallo, door de give away bij een medeblogger ben ik op je blog gekomen.
Da's geen straf. Wat een leuke blog. Meteen volger geworden, en ja... ik wil ook wel meedoen.Dus de link ga ik nu snel maken.

Groetjes Sandy

Emmelie zei

Ow wat een leuke blog!
Zowaar leuk om gewoon al te volgen!

Ik zet een linke op mijn blog!
http://www.lepetitartistevoyager.blogspot.com/

Ik doe heel graag mee aan je give away!

Liefs,Emmelie

Petite Fee zei

Ik doe ook heeeeel graag mee aan de verassings Give Away. Het zal vast en zeker weer prachtig zijn zoals al je spulletjes. Zo kleurrijk en vrolijk!
Je link staat ook op mijn blog vermeld.

Groetjes, Liane

PINKA zei

Leuk! Ik doe zeker mee aan jouw Give-away. Wat het ook zal zijn, mijn dochter en ik zijn er vast blij mee.
Ik plaats je give-away op mijn blog.

Hellen Senden zei

Ik doe heel graag mee. Ikzelf ben die saaie collecties ook beu. Helaas heb ik (nog) geen eigen blog.
Hopelijk maak ik toch kans. Grtjs Hellen
(hellensenden at hotmail dot com)

Aankleedpopje zei

Ik doe mee! Je link staat inmiddels op aankleedpopje.blogspot.com en ik ben volger van je blog geworden. Op naar de 300 dan maar. (wat veeeeeeel!)

Nadiake zei

je link staat erop, ik doe graag mee met je give-away en ben ontzettend nieuwsgierig wat het gaat worden!! ;-)

Kreatita zei

Heel erg leuk hoor, ik doe ook graag mee, linkje staat intussen al op m'n blog

Frollies en Frummels zei

JA! ik doe mee!
nog ff een linkje naar mn blog.. en ik ben helemaal klaar voor een leuk Juf Juul pakket
Op naar de 300

iris zei

Hoi,

Wat heb je een gezellige blog. Ik wil graag volger worden. Leuk ook een Give-away. Ik wil graag mee doen.

Groetjes Iris

Mie Flavie zei

Hoh, als deze give away even leuk is als de vorige, doe ik graag mee. Linkje staat op m'n blog.

Cherval zei

Ik doe graag mee met je give-away en je hebt er nu ook weer een nieuwe volger bij!

. zei

Die give-away van jou klinkt wel hEEEEl spannend! Ik doe graag mee, hoor! En heb je net al op mijn eigen blog gezet! Ik hoop dat je gauw 300 volgers hebt, en dat je zo inspirerend bezig blijft! Ik heb je blog net pas 'ontdekt', maar WAT leuk! Kom gauw weer es bij je neuzen! Groetjes, Tante Trijns

Pier & Pol zei

Ik doe graag mee met je give-away. Het plaatje ziet er al heel erg vrolijk uit!
Groetjes Bianca

Zaanse Zolder zei

Oh wat spannend ! Je vorige give-away was helemaal leuk zag ik. Toen had ik je nog niet in het oog.
Ik waag heel graag een kansje op de 300-volgers give away.
Ik ben nu volger geworden en zet een linkje op mijn blog.

mio zei

Leuk, ik maak graag een kansje! Ik zal straks het linkje op mijn blog zetten!
Groetjes, Mio

lien zei

Wat een leuk en gezellig blog heb je! En je shop, daar heb ik me net ook een hele tijd aan zitten te vergapen!! De shirts voor meisjes zijn geweldig, kan alleen nog geen keuze maken, haha.
Aan je give-away doe ik heel graag mee. Ik zal een linkje plaatsen op mijn blog.
Groetjes Carolien

Dreamstuff zei

Een echte verrassing! Ik doe graag mee, op naar de 300!

Kaatje zei

Je hebt er weer een volger bij!! Ook ik doe natuurlijk graag mee met je give away! Linkje zet ik op mijn blogje..

Groetjes Bianca

Heidi zei

Wat leuk! Ik doe graag mee en ben je gaan volgen ;)

Groetjes Heidi

Lila Lime zei

Wat een leuke blog heb je! Ik kom de spanning even opvoeren en ben volger nr. 295. Graag doe ik mee met je give away!
Groetjes Hannie

Rabbitje zei

Net op tijd ik ben volger 496! Leuk zo'n give-away. Ik het het ook op mijn blog gepost. craftyrabbitje.blogspot.com

Sofie zei

Héél toevallig klik ik op deze post, gelukkig maar... zal ook een link zetten op mijn lekkerbekkenblogje! Op naar de 300.......
http://lekkerbekkenmaar.blogspot.com/p/give-aways.html
Groetjes Sofie

Sofie zei

oeps, zie ik mijn reactie niet staan, indien ik verkeerd zie, mag je gerust deze post verwijderen hoor!
Linkje op mijn lekkerbekkenblogje gezet! IK DOE HEEL GRAAG MEE, nog 3 te gaan!

Sahara Kids zei

Ik doe ook graag mee. Wat een leuke blog en toffe webwinkel. Ik en meteen volger geworden

voogd zei

Ik laat me ook maar verleiden mee te dingen voor de giveaway....

Alfonsiene zei

Nog op de valreep! Volger was ik al, nu doe ik ook graag mee met de give away :) Ik zet nog snel een link op mijn blog.

charlotte zei

ik doe graag mee voor de give -away

groetjes charlotte