maandag 3 oktober 2011

Juf Juul goes DOWN UNDER ...



Al een paar weekjes heb ik contact met iemand die in AustraliĆ« een super gave en nog belangrijker, een heel druk bezochte blog heeft .... Ben in november daar Designer of the Week ! (trots) dus heb in samenwerking met haar "even" een engelstalige site met E-Commerce shop op poten moeten zetten want ja stel je voor dat ze wat willen kopen hahahaha Ik ga van de week een jurkje en wat accessoires opsturen voor de revieuw whaaaa stel je voor ;-) Word vervolgt ...... maar moest ik eventjes kwijt !

9 opmerkingen:

Pleuntje zei

Nou dat is hartstikke leuk. Hou ons op de hoogte. groet Petra

Crafty Mama zei

Wat leuk zeg! Geniet ervan... leuk dat het opgemerkt word wat je doet.

Bibi zei

Wat spannend!!!

J zei

Wat leuk joh!! Super!!
Groetjes, Jacqueline

mums zei

Super leuk en spannend!
Succes!

Sandra zei

Super, joh!
Kan me voorstellen dat dit een super gevoel geeft.
Ik duim met je mee, dat het wat gaat worden. (maar volgens mij komt dat wel goed)

groetjes,
Sandra

fieve zei

SUPER!!!!!
Veel succes!!!

mireille zei

bij toeval op je site gekomen.
Allemaal leuk,
veel succes down under.

www.juul-lieve.blogspot.com

MI zei

bij toeval op je site gekomen.

veel succes down under