zondag 9 oktober 2011

Boekje van Mums is weer onderweg!


elke week ben ik altijd net op het nippertje om een sneak te mailen naar
Kris die dan op donderdag de blog op kan......
Helaas had ik het deze week te druk om het boekje af te maken en foto's te mailen
dus vandaag heel erg mijn best gedaan en hieronder, speciaal voor Mums, een kleine sneak!

Ik heb trouwens nog heel weinig van mijn eigen boekje terug gezien op het blog ....
Aan de ene kant wel jammer (want ik ben een erg nieuwsschierig typje ) maar ook wel
weer een hele grote verassing als ik hem dan weer terug krijg !!!!
Het boekje van Mums is vanmiddag weer op de bus gegaan naar Ellen D. ik denk trouwens
dat ik de laatste was die hem via de brievenbus kon versturen want twijfelde zelf al en
hij ging echt nog maar net door het gleufje hahaha
Dat word dus voor Ellen een pakketpostje !!!!!


3 opmerkingen:

His zei

Hee Miranda, ik was ook al voorbereid op pakketpost binnenkort. Maar gisteren kreeg ik een boekje binnen dat opengeslagen was verstuurd in een A4 envelop, dan telt natuurlijk maar de helft van de dikte. Misschien een ideetje (ik was er zelf ook niet opgekomen hoor.. ;)

Pleuntje zei

Ik zie dat de vorige blogger ook al dit idee naar je heeft gemeld. Maar inderdaad, je kunt hem op de helft open vouwen en ik een A4 bubbeltjesenvelop doen, dan red je het wel. groet Petra
p.s. leuke sneak

Juf Juul zei

Ja nu je het zegt ..... Hahaha volgens mij had ik dat al eens gelezen ergens!
Beetje druk in mijn hoofd deze week, ben aan weekend toe hihi
Even onthouden voor de volgende ;-)