zaterdag 10 september 2011

Uitslag Juf Juul vakantiefotowedstrijd !



Oei oei oei wat was het (weer) moeilijk ....
Ik vind het zo leuk om af en toe een wedstrijdje te houden en ben altijd zeer vereerd als er weer zoveel aanmeldingen zijn maar dan komt het ... ik zal moeten kiezen.
Ik probeer mijn keuze dan ook altijd wel te onderbouwen maar blijft lastig om al die anderen teleur te stellen.
Maar goed, dan moet ik er niet aan beginnen zou je zeggen ;-)

Ok, de vraag was, stuur je mooiste, leukste, grappigste of gewoon liefste vakantiefoto in en win deze bewerkt door mij op canvas, en de winnaar is

Merel ( ingestuurd door mama Judith )

Waarom? Ik hou zelf ook van fotograferen en vind het gehele plaatje echt vakantie uitstralen!
De zon, Frankrijk, de kleuren, het licht en uiteraard de lol die er bij Merel zelf vanaf spat!

Maar ..... er zat nog een andere foto bij die ik echt niet kon overslaan!
Dat was een foto die zo overduidelijk de vakantie deze zomer hier in Nederland weergaf ....
Ergens op het strand in de gure wind met vestjes aan maar toch met een ijsje in de hand want vakantie vieren zullen we en we gaan zo lekker nog een ijsje uitzoeken .....
Dus heb ik besloten er toch een 2e prijs aan toe te voegen en deze gaat naar

Ilvy en Sibelle ( ingestuurd door mama Nannet )

Jullie ontvangen van mij een mooi pakketje met Juf Juul accessoires !

3 opmerkingen:

Kaatje zei

proficiat aan de winnaars! Het zijn dan ook heel erg mooie foto's!!

Judith zei

Wow, wat een verrassing om onze foto daar te zien.
We zijn heel blij met onze 1e prijs. Bedankt Miranda!

Groetjes Merel en Judith

Pleuntje zei

Prachtige foto's Gefeliciteerd voor de winnaars. groet Petra