zondag 18 september 2011

Missing in action ....

Hij is weg !
Foetsie .....
Welke postbode heeft er nu thuis een mooi, kleurig en zeer creatief gevuld noteboekje liggen ?
Wil degene zich nu wel heel erg gaan schamen !
Of misschien dachten ze bij TNT/PostNL/..... wel hé dat is gezellig voor in de kantine/wc ....

Een paar weken geleden zijn we begonnen aan onze notebooks van het RoundRobinProject.
Wat super leuk om te doen en wat jammer dat ik hem na 2 weken alweer door moest sturen naar Ellen, de volgende op mijn lijstje ....
Maar, niet getreurd, het volgende boekje zou dezelfde week weer op de mat liggen om weer te vullen.
Maar daar ging het even mis .....
Na ongeveer een weekje ben ik eens gaan mailen met Kris waar het nieuwe boekje toch bleef, bleek ze het gewoon een week eerder al te hebben opgestuurd !!!

Nog een weekje gewacht maar helaas.
Er is nu weer een nieuw boekje onderweg, maar wat zonde van het werk dat Ellen en Kris hier al aan hebben gehad.
Alles moet weer over.
Wie weet komt hij nog boven water en liggen er deze week ineens 2 boekjes op de mat.
Hopelijk gaat de rest van het project iets soepeler, dus TNT of PostNL, weet ik veel hoe het tegenwoordig heet, laat nu eens zien dat je best iets (op tijd) kunt bezorgen (ja hier klinkt een lichte irritatie van iemand die al zoveel heeft meegemaakt met de post)

10 opmerkingen:

PippiPander zei

Ja jeetje wat zonde zeg! Dat is echt een domper! Ik begrijp het project trouwens nog steeds niet helemaal. Dacht dat je het uitwisselde met één iemand maar begrijp nu dat er meerdere mensen een bijdrage aan één boekje leveren? Hopelijk komt het boekje nog boven water!!!!

Juf Juul zei

Je krijgt je eigen boekje, je vult daar de eerste 5 pagina's van en dan gaat hij naar de volgende van in totaal ong 8 mensen in een groepje.
Aan het einde krijg je dus je eigen boekje weer terug helemaal gevuld met ieders creatieve uitspattingen en allemaal heel verschillend in stijl, dat is juist het leuke eraan !

Groetjes Miranda

Ellen zei

Oh wat lief dat je een wanted poster hebt gemaakt!!

Marièlle zei

Ik sluit me helemaal bij je aan hoor, wat de kwaliteit van de post betreft, we zijn niet de enige groep waar een boekje kwijt is deze ronde en dan denk ik, dat is toch best veel wat er dan kwijt raakt. Zelfde als de snelheid van bezorgen, zelfs eenvoudige kaarten doen er soms al vier dagen over....wat een geweldige service maar niet heus.
Maar goed, ik hoop ook dat alle boekjes alsnog boven water komen!

Siempie zei

Nou ja zeg, dat is flink balen en volgens mij is het niet de eerste die zoek is! Want ik heb al eerder een blog voorbij zien komen waarbij het 'over' moest!

Simone

Mirella zei

jeetje wat balen zeg!!
Ik vind de post ook niets meer hoor, alles duurt zo lang eer het er is en veel raakt kwijt. Waar zou het aan liggen denk je dan he? eerder kon het toch ook..

Linda zei

De postbezorging is niet meer wat het geweest is... wat ontzettend jammer dat het boekje vermist is!

PippiPander zei

Ja ik blog nog niet zo lang maar er wordt me zo langzamerhand steeds meer duidelijk dankzij iedereen zoals jouw die het me zo geduldig uitlegt! Bedankt!

En echt vervelend van de post, ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt maar ik weet dat mijn oma en tante vroeger altijd gewoon geld stuurden met een kaart als we jarig waren maar die tijd is echt wel geweest!

Me, Myself and I zei

Dat is ook wat, balen zeg! Hopelijk komt ie nog terecht...

Pleuntje zei

Wat erg, bij ons in het groepje is het ook al gebeurd. Daar zijn ze erachter gekomen dat de bezorger gewoon 1 week zijn post niet heeft bezorgd. Als je PostNl al niet kan vertrouwen, wie dan wel ?
Veel sterkte groet Petra