dinsdag 20 september 2011

Kleine meisjes worden GROOT!

In november word ze (alweer) 10 !
Dagelijks in de weer met haar TopModel boeken en eigenlijk al vanaf dat ik begon met mijn webshop wil ze altijd zo graag achter mijn naaimachine kruipen om zelf iets te maken voor bv haar barbie's, poppen of gewoon een tasje ....
Contolfreak als ik ben vond ik dat steeds maar GEVAARLIJK, ENG, VINGERS ONDER NAALDEN etc

Maar .... nu ik aan het nadenken ben over een kado voor haar verjaardag (moet ik altijd vroeg mee beginnen want ze hebben echt alles al *schaam* en dan krijgen we ook nog alle andere feestdagen) moet ik toch toegeven dat het me ook wel weer erg leuk lijkt om haar (net als ik) achter de naaimachine te zien zitten.
Dus .... gaan we maar op zoek naar een naaimachine voor haarzelf (die van mij is heilig) die er misschien ook wel zijn met allerhande veiligheidsmaatregelen en wie weet bestaan er ook wel een soort van pakken die kids kunnen aantrekken ter bescherming, net zoiets als bv een fietshelm of kniebeschermers voor het skaten (die ze uiteraard ook heeft) .....

7 opmerkingen:

Bibi zei

Hahaha, kan het me helemaal voorstellen... is ook weer een hele stap ;o) maar ja met 10 jaar ben je dan ook alwel een echte lady... en zal het uiteindelijk allemaal wel loslopen ;o)

Collie-Collie zei

Hahaha, achter de machine met pbm's aan. Ik zie haar al zitten!!!

Maar over het algemeen gaat het goed hoor. Vooral als ze al gewend is aan een mama achter de machine. Onbewust weet ze wel hoe ze de handjes moet houden.

Één tip: als ze weglopen/opstaan leer haar wel aan de machine uit te zetten... Soms ploffen kleine/grote dametjes ineens weer op hun stoel en staat er een voetje op het pedaal...

Groetjes, Collie

fieve zei

Nou je hebt groot gelijk!!!
Onze dochter word in November 4 en heeft op haar verlanglijstje ook al een naaimachine staan!!!

Smotzy zei

Wat een leuk idee!! Zie het plaatje al helemaal voor me. Twee dames achter de machine.
Succes met de zoektocht, maar dat moet vast gaan lukken.

Hannie Mars zei

Maar er zijn ook kindernaaimachines, ik geloof van janome in de handel. Misschien is dat iets??? Succes! En iedere verjaardag is altijd weer een stukje loslaten!
Groetjes Hannie

Irma zei

wat zijn die boekjes toch leuk en zo sneu dat het boekje weg is maar super lief dat jij er zoveel werk van maakt om opnieuw te beginnen, prachtige foto's,

groetjes Irma

Doekedoeke zei

Hallo Miranda,
Mirthe heeft al sinds haar 8e een naaimachine. Het is de Janome sew mini.
Deze is qua tempo afgesteld op kinderen. Perfect!
Maar wel een echte machine, die echt kan naaien!
Hartstikke leuk cadeau!
Groetjes, Chantal