maandag 12 september 2011

Ik mis hem nu al ....

Zo lag hij hier een paar weekjes geleden in de bus


En zo is hij hier vandaag weer vertrokken ....


En nu is hij weg ! Foetsie, uit mijn leven .....
Ik heb hem net op de bus gedaan en mis hem nu al ......
Ik hoop dat het volgende boekje snel in de bus ligt want ik heb zin om nog veel meer te freubelen!

Tussen alle bestellingen, ontwerpen en de dagelijkse beslommeringen door is het echt een
welkome afwisseling en werkt het zeer rustgevend en ontstressend.

Voor degenen die (net als ik eerst) nog nooit hebben gehoord en meegedaan aan het RoundRobinNotebook, zou ik maar goed deze site in de gaten houden en je bij het volgende project direct aanmelden !


3 opmerkingen:

Pleuntje zei

Ik begrijp dat je het mist. Het is inderdaad heel rustgevend om lekker te knippen en te plakken.
En altijd weer spannend of het boekje ook weer aankomt bij de volgende. groet Petra

Zilly zei

I love it to-xxx-Sil

Kaatje zei

Goh, jij doet het echt wel goed, hรจ... Ik ben ook aan mijn eerste ronde Round RObin bezig. Ik hoop dat mijn boekjes een fractie van uw originaliteit zullen hebben, ik zou al serieus content zijn :-)