dinsdag 13 september 2011

Hier word ik blij van



Sinds een weekje of 2 staat mijn najaarscollectie online en daarbij horen natuurlijk ook leuke accessoires!
Nu zijn ze alleen zo leuk dat ik al heel snel door de schuifspeldjes heen was dus ben ik op zoek gegaan naar NOG leukere en een heleboel gevonden .....
Helaas komen ze van ver weg dus is de levertijd een paar weekjes maar hoop ze deze week toch wel binnen te hebben.
Zeg nou zelf, als je al die bloemetjes en kleurtjes ziet, daar word je toch blij van ?

6 opmerkingen:

PippiPander zei

Wooow! Ja daar word ik ook vrolijk van zeg! Sowieso van jouw blog trouwens!

Lia zei

Die zijn inderdaad erg leuk!

Groetjes,
Lia

Wendy zei

Daar wordt je inderdaad vrolijk, maar vooral hebberig van! Ik zou m'n tentje opzetten bij de brievenbus, wat een kleurrijke bloemenwaterval zal dat straks zijn...
Groetjes
Wendy

Esther zei

Hoi Miranda, ik kom via Petra van Pleuntje op mij blog terecht, wat een leuke dingen heb en maak je, ik vind het leuk om je te volgen, groetjes Esther.

Crafty Mama zei

hoi hoi,

Ja leuk zijn ze! Alleen heb ik een knul hihi...
Ik weet niet of je het nog weet maar je hebt nog een PIF van mij tegoed (toch?)... Als het je nog steeds leuk lijkt wil ik je nog graag iets sturen. Wil je dan je adres mailen?
Groetjes,
Elizabeth
Crafty Mama

Ibtissam Sieraden zei

Onwijs leuk en zo mooi..!! Leuke blog zeg, ik ga je volgen..