woensdag 31 augustus 2011

RounRobin SNEAK!


Iedereen die eraan meedoet zit nu volop in de Round Robin stress .....
Maar wel hele leuke stress !
Maandag kwam het boekje van Kris bij mij aan en ojee nu moet ik aan de slag.
Ik vond het in mijn eigen boekje al moeilijk maar nu kijk ik naar zo'n lege pagina in iemand anders zijn boekje ....
Ga ik het wel goed doen? Vind ze het straks wel mooi?
Maar goed, dat is nou juist het idee van dit project, allerlei soorten creativiteit en dat samenbrengen.

Hierboven een paar kleine sneaks van MIJN EIGEN boekje.


2 opmerkingen:

Zilly zei

Prachtig-krijg er zin in! xxx-Sil

Pleuntje zei

Jammer dat we niet bij elkaar in het groepje zitten. Ik had graag live willen zien wat je voor leuks hebt gemaakt. En de idee├źn komen vanzelf bovendrijven. groet Petra