donderdag 11 augustus 2011

Mijn boekje kan op reis ...




Dit is de eerste keer dat ik mee doe met het RoundRobinProject maar ben nu al verslaafd.
Het was even moeilijk om te beginnen want hoe start je met een journal, maar ben aardig op dreef.
Over 2 weken gaat MIJN boekje op reis naar de volgende van mijn groepje die hem NOG mooier gaat maken.
Ik ben echt heel benieuwd hoe ik hem terug zal krijgen over een paar maandjes als iedereen een paar bladzijdes van MIJN boekje heeft gevuld ......
Ik heb inmiddels inspiratie genoeg van alle boekjes van de andere dames!


4 opmerkingen:

His zei

Klaar?!?! Whaaaaa!!
Ik heb m'n voorkant (bijna) klaar, maar moet nog genoeg doen met de binnenkant. Ik heb een beetje koudwatervrees, geloof ik...

Pleuntje zei

Je voorkant ziet er heel leuk uit.
Zelf doe ik ook mee.
Het is heerlijk om te knippen en te plakken.
groet Petra

Zilly zei

Knap gedaan zeg-ben benieuwd. Ik neem mijn RRN mee op vakantie. ]dat wordt mijn projectje in Zeeland. Alvast een mooi weekend en tot volgs. XXX Sil.

fieve zei

Leuk!!!!!!
De mijne is ook klaar!!!