maandag 29 augustus 2011

Ik HEPPUM!


PLOF!
Daar lag ie dan!

Eindelijk kan ik (echt) beginnen aan mijn RoundRobinProject.....
Kris, ik heb hem even snel doorgebladerd en ga hem morgen eens even helemaal op mijn gemak goed bekijken en lezen maar ben echt super IMPRESSED!
Nu heeft iedereen zijn eigen creatieve kwaliteiten maar WOW wat ben ik onder de indruk van jouw teken kwaliteiten......

Hoop maar dat ik een waardige kandidaat ben om jouw bladzijden verder te gaan vullen en opfraaien, ik heb er in ieder geval heel veel zin in, moet nu alleen weer even over dat eerste punt heen van een maagdelijk beige en schoon velletje papier SLIK

Voor iedereen die het nog niet weet, er kan HIER nog 4 dagen gestemd worden op de mooiste voorkant, uiteraard moet iedereen stemmen op welke hij het mooiste vind maar ik (Juf Juul) wil wel HEEL GRAAG het mooie pakket winnen (HINT HINT)

1 opmerking:

CreaCuties zei

Gaaf zeg, leuk project lijkt me! En, ik zag de we praktisch buren zijn ;) woon in Nieuwerkerk AD IJssel. Leuk! Fijne dag!