woensdag 3 augustus 2011

Giveaway gesloten, de winnaar is bekend !


Wat een geweldige 1e GIVEAWAY!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de echt super vele reactie's!

Ik dacht ik ga even snel een winnaar kiezen en dat doe ik even maar dat valt toch vies tegen .....
Ik denk ik download een random counter en die doet gewoon lekker al het werk voor mij.
Dus niet hahaha ik ben eerst alle reactie's nagegaan (en dat waren er heeeeeel veel!) en heb alle dubbele berichtjes eruit gehaald.
Sommige hadden namelijk ook een (heel lief) berichtje extra geplaatst maar dan zou de telling niet helemaal eerlijk verlopen.
Toen de counter het werk laten doen die dus uitkwam op reactie nummer 74!!!! 


maar ja wie is dat dan ?
Helaas staan er geen nummers voor de reactie's en moest ik dus de reactie's zelf allemaal natellen en geloof me, ik heb wel 10x opnieuw moeten beginnen omdat ik de tel kwijt was ...
Ik wil natuurlijk ook wel zeker weten dat dit super leuke pakket bij de goede winnaar terecht komt.
Maar het is gelukt! de winnaar van mijn allereerste (maar zeker niet laatste) GIVEAWAY is HESTER !

Ik ga je even een berichtje sturen voor je adres en dan komt het pakketje jullie kant op.

Ik hoop voor de volgende keer weer op net zoveel reactie's, nogmaals bedankt!

7 opmerkingen:

Sofie zei

Leuk voor de winnares ;-)
groetjes Sofie

Petite Fee zei

Van harte gefeliciteerd voor de winnares!

Miranda zei

Gefeliciteerd voor Hester! Het was een geweldige give away; geen wonder dat je zoveel reacties hebt gehad ;)

Groeten,
Miranda

Sandra zei

Felicitaties voor de winnares! En ik houd je blog (en evt. give aways) in de gaten. Dank je trouwens dat je mijn volger bent geworden. Super.Doeg Sandra

Pleuntje zei

mooi voor Hester...........
groet Petra

Mirella zei

Gefeliciteerd Hester!!

fieve zei

Gefeliciteerd Hester wat een bofkont!!!!!