woensdag 27 juli 2011

SUPER Giveaway! GESLOTEN






Al een paar jaar heb ik deze blog maar nog nooit heb ik er een Giveaway opgezet.
Waarom niet ? Ik weet het niet !
Ik zie ze wel eens voorbij komen maar deed er eigenlijk zelf ook nooit aan mee ....
Maar net voor de vakantie zag ik een leuke Giveaway staan op de blog van Fieve en laat ik die nou winnen !
Ik kreeg echt een superleuk pakketje met allemaal mooie dingetjes, een feestje om te krijgen.
Ik heb toen beloofd om na mijn vakantie ook een mooie Giveaway te maken.
Dus ...... bij deze, ik ben mijn werkkamer ingedoken en een paar mooie spulletjes bij elkaar gezocht.

Wil je dit pakketje graag hebben, laat dan hieronder een berichtje achter !
Nu heb ik mijn blog ook gekoppeld aan mijn Hyves en uiteraard mogen mijn Hyvesvriendjes die mijn blog niet volgen (schande) ook meedoen.
Ga dan naar mijn blog ( http://juulenjonah.blogspot.com/ ) en laat ook een berichtje achter.
Over een weekje maak ik bekend wie al dit moois in de bus gaat krijgen.

Dit vind je allemaal in de Giveaway :

* 2 Juf Juul Damesarmbandjes
* Velours Matrouschka opstrijkapplicatie
* 2 Juf Juul Haarspeldjes
* 2 Juf Juul buttons
* Doosje met mooie lintjes (heb ik een zwak voor)
* Super lief notitieboekje met striksluiting van ZEBRAtrends
* Setje met 3 kaartjes en een sluitzegel van LILALABELTJE
* 5 Lapjes stof (om lekker mee te fröbelen)
* 6 kleine applicatie's waaronder 3 bloemetjes die ik veel gebruik in mijn collectie's
* Mooi Matrouschka hangertje

109 opmerkingen:

Marieke zei

Hoi Miranda,

Ik doe graag mee. Nog nooit eerder gedaan, maar dit zie er zo leuk uit!
Nu weer snel verder aan het werk, want dat ben ik eigenlijk aan het doen, thuis, op mijn vrije dag. Bijna vakantie...

Groetjes, Marieke (die je vanmorgen mailde)

Natascha zei

Laat ik ook eens de eerste zijn! Ik vind jouw collecties altijd erg leuk om te bekijken en ben altijd benieuwd wat voor leuks je voor het nieuwe seizoen hebt bedacht.Ik zou het heel erg leuk vinden om in aanmerking te komen voor jouw eerste give-away!

Groet,

Natascha

Puur Arnika zei

Leuk zeg! Ik doe graag mee!

Jenny zei

Wat een mooi giveaway, ik doe mee!

Zonnige groetjes, Jenny

Sandra zei

Wauw,kleine gelukjes ... daarom wil ik heel graag mee doen. Weet wel raad met oa de stofjes. Groetjes Sandra (kleinegelukjes)

I. zei

hai,
ik doe ook heel graag mee! 'k kan een nichtje er heel blij mee maken, zij knutselt zoooo graag!
groetjes van isa uit belgië

Nikki zei

Wat een super give-away! Wie wil dat nou niet winnen? Ik doe dus graag mee :D

Bonte Tante zei

Hoi Miranda,
Ik doe graag mee! Wat een mooie give-away, heel leuk! Groetjes Ingeborg

Anoniem zei

Wat leuk.

Ik lees al een tijdje mee (stille lezer) en heb nog nooit gereageerd. Maar nu dus wel....

Groetjes hendrikje

The Pinkhouseladies zei

Wij doen mee!!!

Wij gaan binnen kort ook een give away doen! Dus we kijken even goed hoe jij dit aanpakt!:P

Groetjes!

Marieke zei

Deze give-away is te leuk om niet aan mee te doen. Dus bij deze doe ik graag mee. Ik zal ook deze week even een berichtje op mijn blog plaatsen over deze give-away. En nu maar duimen.

Fijne dag nog!

Lieve groet,

Marieke
http://gewoonmarieke.blogspot.com/

Ellen zei

Hoi Miranda,

Wat een leuk pakket heb je gemaakt! Ik doe graag mee met de giveaway. Leuk.

Het zonnetje schijnt ook lekker vandaag, een heerlijke zomerse dag.

Groetjes,
Ellen B

lien zei

Voor zo'n leuk pakketje stel ik me graag kandidaat :) Tof!

't Hippe huisje zei

Wat een leuke give away! Ik doe graag mee!

Groetjes Hanneke

. zei

Wow...dat ziet er geweldig uit, ik doe graag mee.
Ben wel op vakantie als je de uitslag bekend maakt....

loesje zei

Oh wat mooi allemaal.
Ik doe graag mee.

groetjes Gerlinde

TutLoLa zei

.....tja hier krijg ik nou weer freubelkriebels van!Heerlijk pakket waar ik nu al inspiratie voor heb om mee aan de slag te gaan!Helemaal voor mijn pasgeboren prinsesje Inora.....ik doe graag mee!

Groetjes Iris

merula zei

ow jajaja ikke ikke!!!
Ik doe heeel graag mee!

Miriam zei

Natuurlijk doe ik ook mee!
Geweldig pakket!
Groetjes Miriam

Dyantha zei

Waauuuwwwww! Ik ben op slag verliefd op dat stofje met die kindjes (poppetjes) erop.. en ook op al dat ander leuks! Ik waag dus ook mijn kansje en hou mijn vingers gekruist!! :-) Groetjes x en nog veel blog- en fröbelplezier!

Astrid zei

Hallo Miranda,

Ik volg je al een tijdje via Hyves en sinds ik een blog heb volg ik ook je blog. Wat een leuke give away heb je samengesteld. Eigenlijk doe ik nooit mee maar deze vind ik wel heel erg leuk. Bij deze doe ik dus graag mee.

Groetjes, Astrid

annie zei

Wat super leuk zeg.
Hier kunnen we erg leuke dingen mee maken en mijn dochter zat net even mee te kijken en vroeg meteen of zei de armbandjes mocht.
Dus die komen helemaal goed terecht.

Groetjes Annie
hippefreubels

Inge zei

Oh leuk, ik ben juf Juul fan dus vind het altijd leuk om zo'n frobel gezelligheidsset te winnen.

gr Inge

J zei

Zo, deze giveaway is echt SUPER!! Dat notitieboekje van Zebratrend is helemaal geweldig, hoop dat je binnenkort weer wat van dit geweldige merk gaat verkopen hoor....
Maarre, de andere dingen zijn ook super, ik doe graag mee!!!

sas! zei

ook ik doe graaaag mee! wat een leuke spulletjes zeg!!!
groetjes sas.

Linda zei

Zo hé, dat is nog eens een gulle en super leuke giveaway! Ik doe er graag aan mee.

Tinke zei

Geweldig! Wat mooi allemaal.
Ik doe graag mee.
Grtz Tinke van 't Roos Ateljeeke

Meneer de Peer zei

O wat ziet het er leuk uit. daar kan je veel leuks mee doen :).

lijkt me super leuk om te winnen.

groetjes samantha

Bibio zei

Wat super super super leuk!!! Ook ik doe graag mee!!!

PeTrA zei

Wauw dat is nog eens een leuk paketje! Ik ben wel toe aan iets leuks dus doe ik graag mee =)

groetjes.. Petra ;-)

Sweetstuff zei

Wouw wat een super mooie spulletjes allemaal! Ik zou het echt ontzettend leuk vinden om te winnen dus ik doe héél graag mee ^_ ^

Liefs Lisa

Miss Bee zei

Leuk! Leuk! Leuk!
Wat 'n geweldige Give-away, daar word ik hebberig van!
Ik doe heel graag mee!

Joozz zei

Ooohhh, dat ziet er super uit. Ik doe graag mee met je give-away.
Groetjes, Josette

His zei

Oooh, wat een heerlijk pakketje! Natuurlijk doe ik mee!!

Mama C zei

Wat een leuke give away heb je bedacht! Ik wilde me gelijk aanmelden als volger, maar dat wil niet om de een of andere reden. Probeer ik morgen nog een keer.

Groetjes mama C

Jeannette zei

Dat ziet er erg leuk uit, ik doe graag mee!

Chrissie en Heidi zei

Hallo hé, wat veelll moois! Ik doe graag een poging... :-)

Groetjes, Heidi

At Lisa's zei

Hallo Miranda,

Wat een fantastische Give Away, weliswaar dan je eerste maar gelijk ook een hele goede. Ik doe meer dan graag mee en hoop dat het geluk mij gegund is!
groetjes Sandra

Nanna zei

Wat een geweldige give-away heb je samengesteld. Natuurlijk doe ik heel graag mee!

Groetjes,
Nanna

lenteroos zei

Een bijzonder leuke give-away!!! Ik doe graag mee!
Succes ermee.

Swasie zei

Hoi Miranda,

Nou ik ben dus ook nog niet zo heel lang bekend in Blog-land. Jouw blog is altijd gezellig dus laat ik eens een gokje wagen.

Groetjes Francoise

Lydia zei

WAUW!! Wat een supergave give away zeg. Natuurlijk doe ik mee. Ik zet een link op m'n blogje en nu maar hopen dat ik win...groetjes Lydia

Natie zei

JA!!!! Dit is ook mijn eerste keer. Maar wat ziet het er super inspirerend uit zeg. Daar kan ik wel hele mooie spulletjes mee maken voor mijn meissies.

Ik begin alvast met duimen.

Groetjes Renate

joyce zei

Zo dat ziet er superleuk uit!! Die wil ik natuurlijk wel winnen voor mijn dochter Romee. Maar ik ben natuurlijk niet de enige ;-)
Succes met je actie.
Groetjes Joyce

fieve zei

Owwwwwww wauw!!!!!!!!
Dit ziet er echt prachtig uit!!!
Ik doe heeeel graag mee!!!

Adriana zei

Trjonge wat een give away. Ik doe graag mee.

Groetjes Adriana

Makkie zei

Wat leuk!
Mag ik meedoen?
Fijne dag!

Carolien zei

Wat een geweldige give-away.... als ik hem win geef ik hem kado aan mijn vriendin die de komende maanden aan bed gekluisterd is!
Wat zal ze opkijken!!! ;)

Groetjes Carolien

meike zei

Jeetje dat ziet er leuk uit!! Ik doe graag mee

groetjes meike

Marièlle zei

Hoi Miranda,
Ook ik doe graag mee met je give away, wat een leuke spulletjes allemaal!

Groetjes,
Marièlle

Anoniem zei

Zozo, ondanks de vakantie wordt je berichtje heel goed gelezen!
Ik word heel hebberig van je fotootje en zit gelijk vol inspiratie (dank daarvoor) door de mooie kleurtjes in je foto's! Ben beniewd wie je geluukig gaat maken met deze give-away!

Groetjes
Kim

Marijke zei

Ik doe ook graag mee, het ziet er zo leuk uit!

groetjes Marijke

Kim zei

O O O!
Alleen de foto maakt me al zoooo blij! Het ziet er zooo mooi uit!

Het zou echt een GIFT zijn als ik em zou winnen.... wauwie!

Groetjes,
Kim
madebyjoan.blogspot.com

Marieke zei

Ik wil ook heel erg graag meedoen. Ben sinds kort op blogs aan het meekijken en wil er zelf ook 1 gaan maken... maar dat wordt na mijn vakantie. Ik zat er ook al over na te denken om dan een Give-Away te doen.

Groetjes van Marieke
Moore Accessoires

Fleurelot zei

Wauw wat gaaf!
Superleuke spulletjes, dat is een feestje om te winnen!

Groetjes Mendy

angelique zei

hey miranda!

aangezien mijn Nia ( en ik...) een echte juf juul freak is, doe ik natuurlijk mee!!

whoeeaaaa, ik ben al aant duimen!

grtjs,
Angelique Sieders

ikke zei

Hoi Miranda,
Al een tijdje volg ik jouw vrolijke blog.
Een Super giveaway heb je gemaakt ik doe graag mee!

Gies zei

hallo Miranda,

ik hou t nieuws altijd goed in de gaten! We willen een poging wagen om een keertje (iets) te winnen! Dus wij doen mee!!

Groetjes, Gisela en Lot

Greta zei

Nou dit kan ik niet overslaan natuurlijk ;-)TE leuk!
Jij een zwak voor lintjes, soraya en ik een zwak voor jou spulletjes, maar dit wist je al :-))
En nu maar duimen ... hihi
liefs Greta & Soraya

Sandra zei

Wat een leuke giveaway! Graag wil ik meedoen. Je word hier helemaal blij van.

Groetjes Sandra

Mirjam zei

wat een leuke give away! ik doe graag mee!

Mirella zei

wauw wat een geweldige give away!!
Ik doe graag mee ;-)

groetjes Mirella

. zei

Hoi Miranda,

Dit is niet zomaar een give-away, maar een supergroot pakket! Wat een leuke spulletjes allemaal. Ik wil ook graag meedoen :-)

groetjes Annelies

stoffies zei

Wat een onwijze leuke give-away!! Daar doe ik natuurlijk heel graag aan mee!

Groetjes, Charlotte

een kloddertje roze hier zei

wat een leuke give away zeg! ik doe graag mee, heel graag zelfs.

fijn weekend alvast!

groetjes kloddertjerozehier

Pleuntje zei

Ook ik zou graag meedoen met deze vrolijke GiveAway.
groet Petra

joyce zei

Hoi Miranda,
Wat een geweldig pakketje.
Lijkt me heerlijk om mee te freubelen. Ben nu nog druk aan het freubelen voor mijn bruiloft maar dat is over 3 weken voorbij. Zou ik meteen aan iets leuks nieuws kunnen beginnen. van wit naar vrolijke kleurtjes
Groetjes Joyce

Mardag zei

Hoi Miranda, Wat een heerlijk pakketje. Daar weten mijn dochter en ik wel raad mee. We gaan dus heel hard duimen...

Groetjes,

Wendy

Anoniem zei

Hoi Miranda ,

Ik doe ook graag mee!!!

Groetjes van Helen

byamara zei

Hallo wat een leuk idee !
Ik doe ook graag mee met de verloting,

groetjes Karin

Hanneke - Fientje & Co zei

Hi Miranda,

Wat ziet dat er leuk uit! Ik doe ook graag mee met deze give-away.
Al 72 reacties hier, dit moet je vaker doen!! Ik doe het zelf ook nooit maar word wel op een idee gebracht ;).

Groetjes, Hanneke

Anoniem zei

Hoi Hoi!
Jaaaa! Ik doe ook graag mee.
Groetjes,
Yvonne

Cinderell@'s wereld zei

Ik zie het nu pas...ik doe graag mee! Wat een mooie spulletjes....
H gr cinderell@

Hester zei

Lieve Miranda,

Zo nu en dan, kom ik even bij je kijken
Om te kijken wat er nu weer op je site zal prijken.
De mooiste dingen komen uit je handen
dat doet me telkens weer bij jou aan belanden
Ik vind het geweldig om zo'n mooi sieraad of jurkje bij je te kopen,
zo kan mijn kleine meid er ook altijd hip en origineel bij lopen
Ilse Jasmijn is door je spulletjes altijd weer verrast
en daar maakt ze graag wat extra plaats voor in haar kast
Hopelijk maak je ons met je creatieve uitspattingen nog lange tijd blij,
dat hopen moeder & dochter allebei!

We maken graag kans op zo'n super give away pakket.
Liefs & greetz

kitty zei

hoi miranda

ik doe ook graag mee want van mooie spulletjes krijgen wordt toch iedereen blij. Ik wel hoor!!!!!!!!

kitty

poppenatelierkris zei

ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeel graag mee doen met de blog verloting. ik vind je blog trouwens super vrolijk. groetjes kris

Triesje zei

Wauw, wat een super give away! Ik doe graag mee.
Groetjes Patricia.

Juf Nyny zei

Ik ga je volgen, ik heb je give-away op mijn blog gezet en op mijn facebook...
Deze zou superleuk zijn om in mijn brievenbus te vinden....
Volg ook zeker mijn blog want bij 20 volgers geef ik ook iets weg en het is toch leuk he om iets leuks in je brievenbus te vinden he ;-)
Juf Nyny
jufnyny.blogspot.com

MaMarleen zei

Hoi, ik ontdek je hier net en ik doe heel graag mee met je give away! En nu ga ik snel je hele blog uitlezen!

MaMarleen

Made by Miranda zei

Wat een leuke spulletjes!
En wat een super idee deze giveaway!
Heel graag doe ik hier ook aan mee!
groetjes,
Miranda

Kreatita zei

Wauwie, wat een superpakket geef jij weg! Dat wil ik ook wel graag winnen :)

Siempie zei

Wauw, dit is met recht een SUPER Giveaway! Ik doe graag mee, zie heel veel mogelijkheden met al dit moois!

Simone

Karlien zei

Wauw! Deze is echt te leuk om niet aan mee te doen!

Groetjes
Karlien

Carreau Confiture zei

Voor een eerste keer, is dit een heel toffe give-away! Ik waag dus graag mijn kans!

Groetjes,
Liesbeth

Anoniem zei

Hoi Miranda
Wat LEUK ik wil graag meedoen.

Greets Tineke

Bianca zei

Supercute: deze wil ik ook wel... en als ik ze ook nog zou kunnen winnen zou dat helemaal te gek zijn!

TuttaBella zei

Hoi Miranda,

Ik doe graag mee. Mijn dochter van 7 is helemaal gek van dit soort fröbelspulletjes. Kan ze gezellig met mams mee fröbelen :-)

Groetjes Marieke

ykke zei

Ik waag ook een gokje, wat een leuk pakket zeg!!
Groetjes, Mariska

Marieke zei

http://www.taartig.nl/blog/2011/07/31/hebberig/

Beloofd is beloofd nu maar hopen dat er nog meer mensen hebberig worden van jouw give-away.

Fijne zondag!

Marieke

Evelyn zei

wat ziet je give-away er geweldig uit, ik doe graag mee, lijkt me super om te winnen!!

Pipowagen aan Zee zei

Ooh Ooh wat leuk weer !
Ben eigenlijk mijn huis en pipowagen aan het opruimen...pff maar dit kan ik toch niet echt ana me voorbij laten gaan ! Dus waag een kansje op je prachtige pakket!

Made by Anne zei

Leuke blog heb je! Ik ga je ook volgen en natuurlijk wil ik graag meedoen met de verloting.
Groetjes,
Anne

Petite Fee zei

Wat een erg mooie Give Away! Zoveel leuke spulletjes. Ik wil dus nog graag een gokje wagen op dit grote kado.

Groetjes, Liane

Sandra zei

Ik doe graag mee met deze leuke give-away.
Zal straks even een link plaatsen in mijn blog.
Nu duimen maar...........

groetjes uit Haarlem,
Sandra

Andrea zei

ook ik wil dit keer wel mee doen!
http://andreaschakel.blogspot.com

Thirsa zei

Wat een leuke giveaway,
ik doe mee!

groetjes

Het Oranje Eendje zei

WOW! Wat een ontzettend leuk pakket zeg, ik doe graag mee!

Groetjes Esther

Jessica zei

Wow wat een mooi pakketje! Nou daar doe ik wel heeeeel erg graag aan mee, krijg meteen zin om weer eens achter mijn machine's te kruipen als ik dit zo zien, en dat wil wat zeggen hoor, ik ben net verhuisd en heb in geen weken meer wat genaaid, gewoon de puf niet voor... zou dit dan een aanzetje zijn om de draad weer eens op te gaan pakken?!

Groetjes Jessica (jessicawesterneng@solcon.nl)

renee zei

Ik doe graag mee mooi en leuk dit pakket

Sofie zei

Ik ben nog net op tijd zeker... IK DOE HEEL GRAAG MEE!

klara zei

Wow wat een leuke giveaway, dat is nog eens leuk vakantieverrassing.
Ik ga hard duimen dat ik hem mag winnen.

Kaatje zei

Nog op de valreep, maar ik doe héél graag mee, wat een mooi pakketjes...

madeliefste zei

Nog net op de valreep?
Ik doe graag mee!En ga nu nog even verder lezen op je blog!
Fijne dag!
Groeten,
Madeliefste

Kreatita zei

Wat een leuk superpakket! Ik doe ook heel graag mee met je give-away.

wenda zei

Bij het zoeken naar leuke haarsieraden en armbandjes voor mijn dochters verjaardag kwam ik op u site terecht.Ik mag graag op de blogs kijken en toen zag ik de SUPER Giveaway! van Juf Juul. Om blij van te worden! Graag doe ik nog mee, op de valreep!
Wie weet kan ik mijn dochters blij maken met de prachtige haarspeldjes en voor mezelf de mooie armband.

groet,

wenda

PippiPander zei

Ooooooh wat leuk! Ik doe mee! Samen met nog 108 zie ik wel dus heb niet veel hoop maar leuke actie en ik word volger!!!

Groetjes,

Marjon

CreaCuties zei

Wauw, wat gaaf, natuurlijk doe ik mee! Ik heb er net eentje gehad, maar de volgende zit alweer in het vat hoor, het is zooo leuk wat weg te geven :D

Anoniem zei

Wat een superleuke give away,
ik ben ook zo'n anonieme lezer maar kan het toch niet laten om eraan mee te doen, hier krijg je gewoon inspiratie van..

Groetjes Anne

wilma zei

ook ik les altijd mee en vind dit wel altijd een super leuk blog. Je wordt er vanzelf vrolijk van.
Graag doe ik mee met de give away.
Awesome.
Groet, Wilma