woensdag 27 juli 2011

Ook nog iets voor mezelf ...



Eigenlijk is het overal wel hetzelfde, bij een meubelmaker zijn zijn eigen stoelen allang aan een nieuw stofje toe, bij een behanger komt het behang thuis bijna van de muren vallen en de man van de kapster loopt al maanden met te lang haar.
Misschien een beetje rare vergelijkingen (even snel uit mijn eigen omgeving geplukt!) maar ook bij mijzelf is het zo .....

Ik ontwerp zoveel visitekaartjes, flyers, banners etc voor anderen dat ik er gisteren dus maar eens voor ben gaan zitten om voor mezelf wat nieuwe visitekaartjes/flyers te ontwerpen want de kaartjes zijn bijna op en de flyers , die ik een tijd terug per 5000!! heb besteld, gedateerd. 
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om niet de standaard visitekaartjes te bestellen maar er postkaarten van te maken want dat vond ik toch wat leuker ....
Morgen worden ze al geleverd en ik kan dan zo blij worden als ik de doos openmaak en de geur van nieuw drukwerk ruik (beetje een tik van mij)!
Deze kunnen mooi mee met de nieuwe bestellingen die er weer aan zitten te komen als de najaarscollectie klaar is.

2 opmerkingen:

fieve zei

Ik weet zeker dat ze leuk zijn (ik hou wel van jouw stijl) erg knap dat je dat allemaal zelf kunt maken de jurkjes, buttons, banners,etc...echt SUPER!!!

Pleuntje zei

Echt hele leuke kaartjes.
groet Petra