zondag 12 juni 2011

Zullen we wel, of zullen we niet ???


Wat een dilemma !!!!!!!
Bijna 3 jaar geleden kregen we Joep, de allerliefste hond van de hele wereld !
Wat waren we verkocht toen we hem op een foto zagen en 3 weken later mochten we hem ophalen.
Eigenlijk gelijk hebben we besloten om het bij 1 hond te laten.
Natuurlijk ging het wel eens kriebelen als we op de site van de fokker keken maar toch zijn we
nooit echt in de verleiding gekomen om er nog 1 bij te nemen.

Maar oei wat ben ik stom geweest, ik heb toch weer gekeken en ineens was het raak.
Er is een nieuw nest en het is liefde op het 1e gezicht.
Ik heb net (stiekem) een mailtje gestuurd of er nog pups beschikbaar zijn en ja welk antwoord
hoop ik nou op, nee sorry ze zijn allemaal vergeven (opluchting of teleurstelling?) of ja
hoor je kunt lekker komen knuffelen .............

Word vervolgd ...........

5 opmerkingen:

Poes P zei

Wie kan nu weerstaan aan zo'n snoetjes? :-)

Collie-Collie zei

Wat een koppies... inderdaad niet te weerstaan!!

Groetjes, Collie

Audrey zei

Ga ervoor zou ik zeggen Miran, mail je nog even! x

Vlijtig Liesje zei

Je moet dus duidelijk geen foto's van honden meer kijken!

maar lief zijn ze zeg...

Carla zei

En.. wat is het geworden? Toch onweerstaanbaar zulke lieve koppies?
Bij mij begon het ook te kriebelen en we hebben er sinds 2 weken een ruwharig kaninchen teckeltje bij, Tjibbe.
zo schattig, zo lief..zo ondeugend en wat ben je er weer even druk mee haha.
Succes!
Carla