zaterdag 11 juni 2011

Waardering



Druk is het altijd wel hier in huize Terlouw, want naast mijn webshops gaat natuurlijk
al het andere ook door zoals de kids, school, sporten, huishouden, studiedagen die
vaak roet in het eten gooien waardoor je net niet alles kan doen wat je zou willen ....
Na jaren buiten de deur te hebben gewerkt dacht ik dat het allemaal veel makkelijker
zou zijn om vanuit huis te werken, maar niets is minder waar !

Normaal gooi je de deur achter je dicht en ga je naar je werk, hier thuis gaat alles om
je heen gewoon door en MOET je buiten je werk nog zoveel meer doen.
Kids moeten van en naar school en sport, de hond moet uitgelaten worden, 
er moeten natuurlijk ook boodschappen in huis zijn en het liefst als manlief thuis
komt ook een heerlijke maaltijd op tafel.....
Het blijft (vooral voor thuiswerkende vrouwen) vaak schipperen.

Toch zou ik echt niet anders meer willen want er zijn gelukkig meer voor dan nadelen.
Natuurlijk krijg ik wel van meer klanten waardering en lieve mailtjes als ze een bestelling hebben ontvangen maar van de week kwam er wel iets heel moois aan de deur !
Een meneer van een bloemenzaak met een prachtige bos bloemen.
Gekregen van een webshopcollega waarvoor ik een spoedopdrachtje tussendoor heb gedaan.

Absoluut niet nodig maar natuurlijk wel heel erg leuk om te krijgen !!!!!!!!!




Een beetje waardering doet iedereen goed, dus zeg het niet alleen als iets niet goed is,
maar vooral als je blij bent met iets of iemand, maakt niet uit waarvoor .......

Geen opmerkingen: