vrijdag 10 juni 2011

Round Robin Project !


Al een tijdje volg ik met heel veel plezier de blog van het Round Robin Project !
Aangezien een project zo'n 3 maanden loopt kun je er niet zomaar aan mee doen dus heb ik
gewacht tot er weer een nieuw project zou starten.
En nu ben ik erbij .....

Ik heb me deze week ingeschreven en in augustus gaat het van start.
Er is dit keer een grote groep mensen die onderverdeeld worden per provincie.
Wil je er meer van weten neem dan eens kijkje op hun blog.

Maar wat is het nou precies ?
Een Round Robin is een doorgeef project, in dit geval dus een notitieboekje.
8 Deelnemers vullen elke 2 weken een paar blz in het boekje van een ander en sturen
het dan weer door ....
Het kan van alles zijn : recepten, reisverhalen, mooie foto's, lieve kaartje, tekeningen,
collage's, tips, verhalen of grappige spreuken.

Na zo'n 3 maanden worden de laatste blz gevuld en kan, hoeft niet, er een speciale
afsluiting gehouden worden.

Ik ga er op vakantie eens even lekker over nadenken !

1 opmerking:

fieve zei

Wat leuk dat je mee doet!!!
ik doe ook weer mee het is echt superleuk!!!