donderdag 23 juni 2011

Mijn Round Robin Project, een SNEAKPEAK




Ja ja ik ben begonnen !
Ik ben bezig met de voorkant van mijn eigen RR boekje en vind het nu al zo gaaf om te doen !
Natuurlijk zit ik (bijna) dagelijks achter mijn naaimachientje maar dit is toch wel hele andere koek.
Ik wil echt dat mijn boekje gaat uitstralen wie Miranda is en dat gaat volgens mij goed lukken.
Het is nog zeker niet af want heb nog zoveel leuke ideetjes maar helaas ook een chronisch tijdgebrek maar beetje bij beetje gaan we zeker een gooi doen naar "de mooiste voorkant" .

De binnenkant ga ik me nog niet aan wagen, die is nog maagdelijk mooi, schoon, bruin en vlek/kreukvrij en dat blijft hij tot na de vakantie, dan gaan we er helemaal voor.

16 opmerkingen:

francis zei

veelbelovend !
Ben jij al een ervaren RRNBproject deelnemer . Zijn er regels/afspraken wat betreft "gewicht" ? Zomaar even alvast een vraag .... Ik heb nog koud-water-vrees .... maar wel ZIN .

Juf Juul zei

Nee ik ben zeker geen ervaren RRener!
Ik ben nu ook gestart met de buitenkant want dat vond ik lekker veilig haha.
De binnenkant ga ik nog heel goed over nadenken voor ik daaraan ga beginnen want het is voor mij ook helemaal nieuw....
Volgens mij is er geen regel voor het gewicht van het boekje, ik heb van vorige boekjes hele dikke voorbij zien komen, de 1 maakt geweldige tekeningen, de ander kan geweldig knippen, plakken en knutselen dus denk dat dat helemaal niet uitmaakt.

Zilly zei

Excited-make me crazy. xxx Sil

Ellen zei

Zo dat ziet er al erg leuk uit!! Ik heb mijn boekje vandaag helaas ook weer niet binnen gekregen. Maar alle ideeën zijn er.

Groetjes,

Ellen B

Marièlle zei

Ha wat leuk, een sneak peak van je boekje! Ik ben inmiddels ook driftig aan het knippen en zoeken geslagen maar ben nog niet zover dat ik ook al aan het plakken ben dus mijn boekje is van binnen èn van buiten nog helemaal maagdelijk. Ik denk dat ik het plakken straks in Frankrijk ga doen, lekker voor de sta-caravan in Bretagne. Althans, als ik zo lang kan wachten want mijn handen jeuken ook wel een beetje....haha

Nikki zei

Wat superleuk ziet het er nu al uit! Ik ben benieuwd hoe je boekje uiteindelijk gaat worden.

His zei

Hier wordt ook al druk geknipt en gezocht naar ideetjes. Maar ook mijn boekje is nog maagdelijk....ik durf nog nie....

Juf Juul zei

Mijn grote probleem is dat ik te perfectionistisch ben haha ik wil alles gelijk goed en netjes doen, denk dat ik dat idee gewoon een beetje moet laten varen, mijn voorkant is in ieder geval al af en SUPER LEUK geworden en helemaal MIJ !

Mirella zei

ooo... dat ziet er veel belovend uit !! mooi !!
Het lijkt mij super leuk om zoiets te doen , maar... te weinig tijd, misschen ooit ;-)

fieve zei

Wauw!!!!
Dat ziet er super uit!!
Ik ben ook al druk weer aan het denken, maar eerst nog even het boekje van Marit afmaken (die is DIK en ik hoorde die van mij ook!)
Nu begint het toch echt te kriebelen!!!!

Audrey zei

Wat geweldig Miranda, prachtig!
Echt veelbelovend blijf alles mee volgen, top! x

Fleurelot zei

Wauw dat ziet er veelbelovend uit!!
Ik ben ook al druk aan het knippen, plakken en haken....

Pipowagen aan Zee zei

ha ! dat ziet er al leuk uit!Ik doe ook mee voor het eerst ( na al een aantal RR envelopjes...) en heb er zin in.
Ideetjes voor de omslag al in mijn hoofd...maar moet er nog aan beginnen :-)

Anna zei

waauw .. dat ziet er nu al mooi uit! nu krijg ik nog meer de kriebels hihi

fieve zei

Wil je me nog even mailen??
Dan stuur ik het pakket voor mijn vakantie nog even op!

Maryska zei

Ziet er leuk uit!! Ben benieuwd naar het hele resultaat!
Groetjes