vrijdag 17 juni 2011

Inspiratie opdoen voor mijn projectje

Deze zomer doe ik mee met het RoundRobinProject en heb er onwijs veel zin in.
Zoveel zelfs dat ik al volop aan het zoeken ben op internet naar ideeën want het hele
journaling is helemaal nieuw voor me.
Op Pinterest heb ik al de mooiste journals voorbij zien komen van (ik denk) hele
doorgewinterde journalers (zeg je dat zo?) die zo vreselijk creatief zijn !
Nu wachten tot mijn boekje binnenkomt zodat ik hem helemaal kan pimpen en
door kan geven aan de eerste die hem zal gaan vullen .......

6 opmerkingen:

Marièlle zei

haha....als ik jouw bericht lees is het net of ik mezelf hoor praten. Ik ben sinds ik me heb opgegeven voor het round robin notebook ook overal aan het struinen om ideetjes op te doen en ik verheug me er al helemaal op mijn notebook in de vakantie mee naar Frankrijk te nemen om hem lekker in het zonnetje te gaan pimpen!

Fijn weekend,
Marièlle

Juf Juul zei

Ik ook ! hahaha
Hij gaat hier ook mee naar Zuid-Frankrijk !!!!!

J zei

Ik ga ook meedoen! Mijn boekje gaat mee naar Turkije! Ben benieuwd!!!!!!!!

Juf Juul zei

Leuk ! Ik zag je helemaal niet op delijst staan ??? Ben je op het laatst ingestapt ?

Dutch Apple zei

Gewoon lekker je eigen ding doen, soms loop je over van ideetjes (tip: schrijf ze op!) en soms weet je niet wat je moet maken :-(
geniet ervan! Het is echt heel erg leuk om aan mee te doen!
Veel Plezier!

Groetjes!

His zei

Hihi, ik was ook al op Pinterest aan het struinen naar ideetjes :) Kan niet wachten om te kunnen beginnen! (hoop alleen niet dat ik een keer zonder inspiratie kom te zitten...en de eerste zal ook wel een beetje onwennig zijn, denk ik)