maandag 13 juni 2011

Geweldig idee !


Via de blog van Mendy kwam ik dit tegen !
Een nieuwe combinatie van  scrappen en notebooks maken.
Nu doe ik natuurlijk heel veel met digitaal scrappen maar het echte handwerk
is niet echt aan mij besteed, teveel gepriegel voor mijn ongeduldige ik .....

Maar dit is echt helemaal te gek, ik weet niet of het door het filmpje komt maar
heb gelijk zin om te gaan beginnen en ben dus gelijk op zoek gegaan naar een site
die dit verkoopt maar helaas, bijna alleen in amerika te verkrijgen.

Toen dacht ik, waarom zou ik persé dit boek moeten kopen, je kunt natuurlijk ook heel
goed zelf een mooi notebook kopen en die helemaal in je eigen stijl maken !

Nu heb ik het zo net voor onze vakantie te druk maar ik ga zeker in de vakantie
een hele hoop mooie foto's maken en spulletjes en souveniers verzamelen en er na
de vakantie een onwijs mooi eigen SMASH BOOK van maken.

Ook het Round Robin Project waar ik aan mee ga doen gaat na de vakantie van start
en dat is eigenlijk hetzelfde idee dus ik ben er lekker zoet mee .....

6 opmerkingen:

Mirella zei

super leuk inderdaad. Ik kende dat helemaal niet, weer iets wijzer geworden ;-)
Zo'n stift lijkt mij heel handig, je plakt veel sneller iets op inderdaad. Mocht je hem vinden horen wij het wel... toch? ;-)

Smotzy zei

Spreek uit ervaring (http://smotzy.blogspot.com/2011/04/book-of-inspiration.html)
Het is echt zo leuk om te doen. Ik gebruik dit boekje voornamelijk voor alle leuke ideetjes die ik opdoe van het volgen van blogs en heb het ook al vaak gebruikt om inspiratie uit op te doen. Heerlijk!!
Echter wel een probleem, mijn boekje kan al niet meer dicht!!!

Audrey zei

Helemaal GE-WEL-Dig!!!

Audrey zei

Helemaal Geweldig!!!

Nikki zei

Wauw, dit lijkt me superleuk om te hebben. Ik zit gelijk helemaal vol inspiratie door het filmpje. Bedankt voor het delen!

Audrey zei

Inderdaad geweldig!