woensdag 29 juni 2011

Bijna ...... VAKANTIE!

Zaterdag is het dan eindelijk zover !
Al maanden kijken we ernaar uit en zijn we er ook echt aan toe.
3 weken gewoon helemaal NIETS anders dan zon, zee en strand
(ja wij zijn echte strandmensen)
Al voor het 11e jaar gaan we naar dezelfde camping in Cavalaire sur Mer aan de cote d'azur en we zouden ook nergens anders willen zijn deze 3 weken .....

Dankzij Google Streetview kunnen we al een beetje voorgenieten .......


Zaterdagochtend heel vroeg starten we onze reis op de Boerderijlaan.


Om na een overnachtiging op zaterdag dan zondag aan te komen bij onze camping, als we deze ingang zien zijn we ECHT op vakantie .......


En in deze haven drinken we elke dag een heerlijk (maar vooral KOUD) drankje !


Nog maar 3 nachtjes slapen .....................

5 opmerkingen:

Bonte Tante zei

Geniet ervan! Voor zon, zee en strand ben je in zuid-frankrijk aan het juiste adres. Wij reizen ook deze vakantie af richting zon, zee en stand aan de cote d' Azur. EWe kijken er echt naar uit!

groetjes en een fijne vakantie! Ingeborg

Zilly zei

Heel veel plezier-de foto's beloven al veel goeds. Geniet van het land- de zon-en van elkaar-xxx-Sil.

Swasie zei

Hoi,

Nou ik ben je al een tijdje aan het volgen maar dacht laat ik nu maar eens een "echte" volger worden. Leuk om je blog te bekijken.
Mocht je zin hebben om mijn blog eens te bekijken je bent welkom. Hoewel ik nog niet zo lang blog begin ik nu een heel klein beetje de kneepjes van het vak te kennen ; )

Fijne vakantie.

Groetjes Francoise

The Pinkhouseladies zei

Heerlijk he op vakantie gaan, ziet er heerlijk uit waar jullie heen gaan :D! Wat een leuke blog heb je, we gaan je volgen :D! Een heeeele fijne vakantie!

Door Jolanda zei

Heerlijk, ik ruik bijna de zee...fijn genieten met je gezinnetje!!
(hier nog 4 weken...duurt wel lang hoor als laatste:( )