vrijdag 20 mei 2011

Bjoetie's in mijn tuin!




Allereerst moet ik even zeggen dat wij hier in huis geen groene vingers hebben !

Onze achtertuin heeft een grote vlonder en veel grind want gras en borders onderhouden 
hebben we al heel lang geleden opgegeven .....
Maar we houden wel van een mooie en vooral gezellige tuin.
Dus hebben we 2 mooie appelboompjes tegen de schutting staan die ieder jaar weer heerlijke appels geven.
We hebben 3 knotwilgen achterin staan voor de broodnodige privacy ......

En sinds kort (paar weken geleden) hebben we in 2 grote oude wijnvaten super mooie
en vooral heerlijk ruikende roze Engelse wilde rozen staan.
Ze zijn net uit de knop en wat zijn ze super mooi.
Ze zijn nog niet groot dus waarschijnlijk volgend jaar NOG mooier.
In de voortuin staat al een paar jaar een witte stokroos die niet veel maar wel
hele mooie bloemen heeft dus om iedereen een klein beetje mee te laten genieten
heb ik ze even op de foto gezet (jammer dat jullie ze niet kunnen ruiken)!


1 opmerking:

Collie-Collie zei

Ik heb ook geen groene vingers... dat gen heb ik niet geërfd van mijn moeder. Maar een paar dingen in de tuin overleven het tot nu toe, waaronder ook een paar rozen. En die vind ik toch zo prachtig!!

Mooi hè, zo in de knop en dan ineens knal zijn ze helemaal open. Prachtige rozen heb je!

Groetjes, Collie