dinsdag 12 april 2011

Out of order .....

Eind vorige week is er een klein DRAMA gebeurt ....
Ik zeg speciaal KLEIN drama want na de gebeurtenissen is Alphen is dit natuurlijk niks !
Mijn laptop deed ineens helemaal NIKS meer .....
Voor iemand met een webshop die ALLES doet via de pc natuurlijk een KLEINE nachtmerrie.

ALLES gaat via mijn laptop, wij zijn eigenlijk een soort van vergroeit met elkaar.
ALLES staat ook op mijn laptop, foto´s, bestanden, programma´s, aanvragen, bestellingen,
emails, bewerkingen kortom .... ALLES !

Hij is nu bij de laptopdokter en hoop snel (VANDAAG GRAAG!) te horen dat hij
gereanimeerd kan worden en het zal OVERLEVEN zodat ik de draad weer op kan pakken ....



5 opmerkingen:

TutLoLa zei

....shiiiips zeg ,dat is echt knap balen,heb zelf hetzelfde probleem gehad en heb redelijk nog wat kunnen redden aan bestanden maar ook een paar (waar veel werk in zat :( ) verloren....af en toe een back-up is verstandig....duim met je mee dat je niet te veel kwijt bent!

Groetjes Iris

Collie-Collie zei

Wow, dat is inderdaad een ramp. Je kan gelijk niets meer. Ik hoop dat 'ie snel gereanimeerd wordt en dat alles er zoals vertrouwd er op is blijven staan.

Daar is mijn "Truus is kaduuk"-blogbericht niets bij vergeleken.

Groetjes, Collie

Sandra zei

Zeker een drama. Ken helaas het gevoel.
Ik hoop voor je dat je een backup hebt van al je spullen, op een externe schijf? Mocht je computer dan echt kaduuk zijn, dan heb je in iedergeval je spullen nog.
Succes met dit drama(atje) en duimen voor een goede afloop.

groetjes,
Sandra

J zei

Hmmm, niet fijn dan.
Sterkte, ik bedenk me nu net dat ik maar eens een back up moet gaan maken :-)
Groetjes,
Jacq

Tania zei

Dat lijkt me inderdaad geen fijn idee om als je een webshopje hebt om dan plots een crash te hebben.
Hopelijk krijg je het nieuws dat hij nog te herstellen valt! (of heb je dat al gekregen)