vrijdag 15 april 2011

Een goede voorbereiding is essentieel .......

Morgen gaat (als alles meezit dan) de nieuwe collectie weer online ....
Dit gaat altijd gepaard met een hoop bloed, zweet, tranen en stress.
Het zweet en de stress letterlijk, de rest gelukkig figuurlijk !

Al dagen ben ik bezig om de laatste puntjes op de I te zetten,
de laatste items afmaken, foto's nemen, foto's bewerken, de site aanpassen en startklaar zetten en last but zeker not least, Juul alvast paaien voor de fotoshoot van morgen ....

Al bijna 5 jaar is ze mijn Moordrechts Next Supermodel en elke keer weer moet er toch
weer enige vorm van chantage aan te pas komen 
(klein kadootje als een soort van onkostenvergoeding en verkapt salaris)  
om haar weer zover te krijgen dat ze voor me wil poseren en dan uiteraard ook nog graag met een gezellig gezicht !

Tussendoor hadden we nog even een gecrashte PC maar ach waar praten we over.

Alvast een kleine SNEAKPEAK voor wie dit leest !




4 opmerkingen:

Mirella zei

oooo... aan de kleuren zal het niet liggen, prachtig!! ik ben reuze benieuwd !!

Tamara zei

Mijn complimenten voor je jurkjes!!
Erg leuk zijn ze!!!

Frollies en Frummels zei

ga meteen op je site kijken want volgens mij moeten ze er al op staan!!!

J zei

SUPER!!