donderdag 14 april 2011

Dit weekend online


Na een vervelende week waarin mijn computer het heeft begeven en ik voor een hoop problemen kwam te staan is er nu gelukkig iets leuks te melden !
Ik heb sinds eergisteren een nieuwe computer en ook al geeft het nog steeds wat ongemakken , ik ben blij dat we weer bereikbaar zijn !

Wel is het zo dat mijn bestanden zijn overgezet maar mijn programma's was ik kwijt, waaronder ook mijn emailprogramma en ben dus ook al mijn bewaarde emailtjes en adressen kwijt.
Ik heb het al op de site vermeld maar bij deze nog een keer :

Heb je mij een mailtje gestuurd met een vraag of bv een aanvraag voor een ontwerp ?
Mail mij dan even graag nog een keer !
Ik heb inmiddels al een paar mensen kunnen beantwoorden maar ik krijg per dag zoveel mailtjes dat er vast nog een hoop tussendoor schieten .....

Het gaat dus allemaal nog niet zo soepel maar alles werkt weer en het allerbelangrijkste, dit weekend gaat de nieuwe collectie online en gelukkig kan dan alles goed verwerkt worden.

De nieuwe collectie is zomers, fris, kleurrijk en uitgebreid (Jurkjes, Blousjes, Rokjes, T-Shirts en Sieraden) !
En om dit allemaal te vieren heb ik een leuke aktie bedacht .... 

1 opmerking:

J zei

Ben benieuwd!!!!
Groetjes,
Jacq