woensdag 16 maart 2011

Zweten voor het goede doel !


Op 19 juni is het zover !
Hoe heb ik zo stom kunnen zijn om aan mijn schoonzusjes te vragen om hieraan mee te doen !
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk, 5 kilometer is makkelijk te doen (aan de 10km denk ik niet eens) !
Maar goed, dan moet er wel getraind worden .....
Ik heb vandaag dus mijn loopschoenen weer opgezocht want ik hou van hardlopen maar
dan moet het wel een beetje lekker weer zijn (= mooiweerloper).
Het is dus alweer zeker een half jaar geleden dat ik voor het laatst gelopen heb .....

Maar wat was het lekker in het zonnetje, neus in de wind ( helaas was de polder net bemest )
en zweet op mijn voorhoofd (eigenlijk overal)
Met een voldaan gevoel en trillende benen net thuis gekomen.
Wat zijn de eerste keren toch altijd weer demotiverend, hoe ga ik die 5 kilometer straks
in godsnaam halen ........

Maar we gaan ervoor want niet alleen is het goed voor mezelf,
ook wil ik heel graag aandacht vragen voor een doel dat mij na aan het hart ligt !!!!!
Wie doet er nog meer mee ?
Lijkt het je wat, kijk dan even hier.

Oja, binnenkort even een hippe outfit scoren, rent net weer wat lekkerder ;-)



Geen opmerkingen: