dinsdag 15 maart 2011

Wie doet er mee?



Aangestoken door een mailtje dat ik vandaag kreeg heb ik besloten om nog een keer een
P.I.F. te organiseren, dit heb ik al 1x eerder gedaan (lees hier) en vond het super leuk !

De cadeautjes zijn zogeheten P.I.F. (Pay It Forward) cadeautjes.
Je ontvangt een kadootje van iemand en mag daarna aan 3 anderen een zelfgemaakt cadeautje toesturen én aan de persoon van wie jij iets hebt gekregen.

Wie wil er mee doen?
Ik zoek 3 mensen aan wie ik een zelfgemaakt cadeautje stuur en 

die daarna mij en drie anderen iets stuurt. 
Plaats een berichtje/reactie als je het leuk vindt om mee te doen, 
mij mailen kan natuurlijk ook op info@juulenjonah.nl  !

Als er meer dan 3 mensen zich aanmelden zal ik Juul er 3 uit laten kiezen ;-) .....
Vorige keer had ik 11 aanmeldingen en kon ik niet kiezen en heb dus 11 cadeautjes gemaakt, dit keer ga ik echt voor 3 ivm de tijd waarvan ik altijd te kort heb hahaha

6 opmerkingen:

TutLoLa zei

...voor mij ook alweer een tijdje geleden maar doe graag met je mee!

Groetjes Iris (TutLoLa)

Sandra zei

....mocht er een plekje zijn, dan doe ik mee.

groetjes,
Sandra

Makkie zei

Ja leuk ik wil ook wel meedoen. Ik weet nog niet precies waaraan maar ik ga me er snel in verdiepen.

J zei

Jaaa, ik wil ook!!! Maar ik ben nummer 4.... hmmmm, Juul, kies mij!! :-)
Groetjes,
Jacqueline

Sarah Rosier zei

Oooo wat leuk! Ik wil ook meedoen :-)

Door Jolanda zei

Leuk Miranda...zelf ook al een aantal keren meegedaan...maaarrrr ik sla deze keer over, kom zeker kijken wat er nav. dit PIF-je weer voor een creatiefs voorbij komt:)

Fijne woensdag, Jolanda