zaterdag 19 maart 2011

Voetbal


Ik sta straks weer langs het voetbalveld !
Iets te doen waarvan ik me had voorgenomen NOOIT te doen .....
KOM OP, NAAR VOREN, PAK DE BAL, JAAAAAAAAAAAA
OVERSPELEN, GOED ZO, JAMMER, DOORGAAN ......
Schreeuwende ouders langs de lijn, altijd zo genant maar doe er zelf aan mee.
Uiteraard houden we het netjes en ben ik zo trots als een pauw als ik Jonah die
normaal zo stil, verlegen en afwachtend is zo zelfverzekerd bezig zie met zijn
allerliefste bezigheid nl voetbal !
Zelfs het feit dat ze meestal verliezen doet hem niks, als ie maar kan spelen met zijn team !


5 opmerkingen:

Audrey zei

Wat een super stoere foto van Jonah! Stijn heeft vanmorgen met 6-1 gewonnen en de eerste goal was voor hem. Heerlijk onze stoere voetbal boys! Geniet van je weekend!

Lieve groetjes Audrey

Door Jolanda zei

HAha, wat een heerlijke voetbal foto! Ik sta nog steeds niet te schreeuwen ook niet met 3 jongens..ik snap e rtoch geen bal van:) Moedig bescheiden aan. Veel plezier met je voetballende Jonah!

J zei

Superstoere foto! Enne, gewoon lekker schreeuwen hoor, doen wij ook met Joelle (niet dat het helpt, ze gaat als eerste weg en komt als laatste over de finish, maar lol heeft ze wel, ha ha!).
Mooie foto van Jonah!
Groejtes,
Jacq

Petra zei

Geweldig om je kind zo te zien!
*waar is je mooie blauwe ik-word-er-zo-blij-van achtergrond gebleven?

Lollypopshop zei

Ik word er altijd super fanatiek van. Mijn zoon is inmiddels 19 jaar en voetbal in het eerste van Sliedrecht. Vanaf zijn 6e begonnen dus sta al 13 jaar langs de lijn.
Soms kan je je gewoon niet inhouden
bv. als je eigen ventje onderuit gehaald word. Maar we houden het netjes hoor.

Groetjes Jane