dinsdag 8 maart 2011

Nieuwe sieraden online bij Juf Juul



Na heel lang te hebben gewacht op de materialen omdat ze uit het buitenland komen 
kon ik dan vandaag eindelijk de nieuwe Brocante sieradenlijn online zetten, 
er zijn nog meer materialen onderweg dus de collectie word nog verder uitgebreid .....
Ik koop maar een paar kleuren en modellen van elk in om het een beetje uniek te houden.
De ringen zijn alleen voor de mama's (Juul is net een ekster en wilde er al gelijk 1 hebben haha)
en de oorbelletjes zijn voor mama en dochter ! (deze zitten al in Juul haar oren)





5 opmerkingen:

Sascha zei

Echt héél erg leuk!

J zei

Ohhh leuk!!!!!

Mirjam zei

Miranda,

kun je aangeven of roomwit ook als kleur beschikbaar komt? Ik vind vooral de roosjes prachtig!

Juf Juul zei

Ja roomwit en nog een aantal andere kleuren zijn onderweg !!!

Chrissie en Heidi zei

Oooh.. ik ben dolll op dit soort sieraden, dus ben blij dat ik je heb gevonden! Wat een gezellige blog, ga je gelijk volgen!

Fijn weekend!