vrijdag 11 maart 2011

And the award goes to .....


Ongeveer 2 weekjes terug kreeg ik van Petra een Stylish Blogger Award !
Super leuk en nu dan eindelijk eventjes tijd om hem door te geven aan de blogs die ik
leuk vind, die mij inspireren, of waar ik gewoon heel erg blij van word .....

ik ben nu alweer een tijdje bezig met digital scrapbooking en helaas ontbreekt het me
aan tijd anders zou ik net zulke mooie dingen willen maken als op deze blog met gewoon scrappen !
Wel super inspirerend .....

ik heb Meet (Meta) leren kennen omdat ze bij mij kwam voor visitekaartjes,
sinds deze tijd volg ik haar super kleurrijke en leuke blog !

Audrey is een "collega" die ik al jaren ken, eigenlijk al vanaf het begin van mijn eigen start
als webshop !
Al die tijd hebben we al een super fijn, leuk, gezellig en regelmatig contact en dat is toch
wel heel uniek, de webshop die ze heeft opgezet loopt super goed en elke keer weer
weet ze iets unieks toe te voegen en juist daardoor onderscheid ze zich ....

deze mag ook zeker niet ontbreken, en zeker niet als je net als ik een dametje in
huis hebt die heel graag met haar poppen speelt !
Dit is dan ook niet alleen een favoriet van mij maar ook zeker van Juul .....
Wat ik in het groot doe, doet Astrid in het klein.
Er is inmiddels weer een bestelling met babyborn jurkjes onderweg hierheen maar
wees gewaarschuwd, kijk vaak op haar site want voor je het weet vis je naast het net !

eigenlijk pas sinds kort een echt favorietje !
Sinds ik bij Marijke een workshop taart maken heb gevolgd ben ik een klein beetje
aangestoken met het bakvirus.
En als je op deze blog kijkt weet ik zeker dat je zelf ook aan de slag wilt, al is het
alleen maar voor een kleine meisjesverjaardag met alleen maar roze cupcakes of een barbietaart .....

net als de eerste link een blog over scrapbooking !
Neem een kijkje dan weet je gelijk waar ik vaak een kijkje neem als ik
een klein beetje inspiratie zoek ....
Al is het alleen maar om sfeer te snuiven !

(vertaald : Candy voor het oog)
een geweldig mooie en sfeervolle site met de allermooiste foto's waar je
direct door geïnspireerd raakt en meteen je huis wilt verbouwen en omgooien .....

Neem er even de tijd voor om deze blogs te bekijken en ik hoor graag of jullie ze
net ze leuk vinden als ik !
Ik zal ze vanavond allemaal nog even een persoonlijk berichtje sturen ...


2 opmerkingen:

Audrey zei

Hoi Miranda,

Wat super leuk en wat een lieve woorden voor mij! Liefffff en weet dat het wederzijds is. Ik wacht de mail met veel spanning af;) Een heel fijn weekend!

Lieve groetjesss Audrey

Astrids Atelier zei

Wat leuk zeg... voel me weer zeer vereerd na je verhaaltje hoor!! Onzettend bedankt hiervoor! Je bestelling gaat zo de bus in, dus weer heel veel plezier ermee! Hoor het graag als het goed is aangekomen bij jullie. Groetjes Astrid