maandag 14 februari 2011

Zoveel leuks en een primeur !



Eigenlijk was het de bedoeling om vandaag 2 nieuwe tricotjurkjes op de site te zetten.
Ik had nl al een aantal hoogzomer jurkjes erop staan maar krijg nog steeds heel veel
vraag naar de tricotjurkjes ....
Niet gek natuurlijk want het weer is er ook nog niet naar !

Maar ja, als ik dan mijn stofjes en fournituren bij elkaar aan het zoeken ben dan kan
ik weer niet echt goed kiezen....
Ik ben dus al een paar dagen bezig met iets meer jurkjes dan de bedoeling was en
dacht ach dan doe ik er ook nog maar een paar shirtjes bij !
2 hele leuke shirts met pofmouwtjes zijn het geworden.

Maar het grootste nieuws is toch wel dat na bijna 5 jaar Juf Juul dan toch eindelijk
op veler verzoek 3 shirts voor jongens op de site zal plaatsen !!!!
En jawel mijn eigen Jonah heeft de prints voor de shirts uitgekozen en zal dus als
mijn nieuwe mannelijke model voor het eerst op de site te zien zijn.
Hij vind ze super COOL geworden dus deze week een echte primeur !


2 opmerkingen:

J zei

Hey Miran,
Ja ja, stofjes en fournituren zijn verslavend, ha ha, helemaal mee eens!! :-)
Groetjes,
Jacq

Petra zei

Als je nog niet blij was dan word je het wel van deze blog! Ik volg je :-)