woensdag 9 februari 2011

Juf Juul binnenkort (weer) op Flavourites !


Na een paar weekjes van chaos, stress, drukte en een vervelende ervaring
met een "webshopcollega" zat ik even helemaal in een dip .....
Ik had het even helemaal gehad en heb een tijdje alle social media gemijd.
Mijn vertrouwen in mensen was even helemaal weg, temeer daar ik me
niet kan voorstellen dat iemand zo harteloos kan zijn maar ach .....
Heb me heerlijk alleen nog maar bezig gehouden met MIJN DING en dat
voelt heerlijk en werpt nu zijn vruchten af.

Gisteren een heerlijk zonnetje, veel bestellingen weg kunnen werken en
als kers op de taart 2! mailtjes van Flavourites !
Ze vroegen MIJ of ik op hun site zou willen !
Met allebei de shops !
Het moet niet gekker worden.
Een paar jaar terug heb ik ook al eens op deze verzamelsite gestaan en voor
een webshop is dit echt super en levert een hoop bezoekers op ......

De Juf Juul site had ik al helemaal gerestyled en me vandaag dus maar even
op de Grafische site AddSomeColor gestort.
Graag jullie mening ;-)

Om dit te vieren en te zorgen dat alle (hopelijk) nieuwe klanten er ook nog van
kunnen profiteren laat ik de aktie ( 15% korting & geen verzendkosten) dus nog
maar even doorlopen en ga ik vanavond ook nog even een paar tricotjurkjes
terug plaatsen op de site waar nog steeds veel vraag naar is !

Zodra we vermeld staan op Flavourites meld ik dat uiteraard gelijk ......
Word (snel) vervolgt !

5 opmerkingen:

Door Jolanda zei

Wat een verrassing! Gefeliciteerd!

Cindy zei

Wat ontzettend leuk voor je! Wat vervelend dat je zo een nare ervaring hebt gehad.... Hopelijk kan je het snel vergeten en weer lekker verder gaan!

Collie-Collie zei

Super dat je gevraagd bent voor Flavourites. Jammer dat je vervelende ervaringen hebt gehad met "webshopcollega's". Dit is een mooie pluim voor jezelf en je shops!!

Groetjes, Collie

Sandra Maakt! zei

Leuk voor je dat je op Flavourites staat! Zo zie je maar, tegenover vervelende dingen op het web staan ook weer hele fijne dingen!

Juf Juul zei

Ik heb veel leuke reacties gehad via mijn blog en hyves, heel erg bedankt hiervoor !!!!!
Ben er ook super trots op !

(Ook 1 minder leuk berichtje, helaas anoniem geplaatst dus dat is een beetje jammer anders had ik hem wel geplaatst maar vind wel dat je dan ook mans genoeg moet zijn om je naam erbij te zetten)