zondag 16 januari 2011

Taart, taart en nog eens ..... taart !

Dit weekend stond hier helemaal in het teken van taart !
Gisteren had ik mijn allereerste taartenworkshop, gegeven door Marijke van www.kikakeekies.nl !
Omdat Marijke zelf in Venray woont werd het gehouden bij Angelique van www.tiptoptas.nl die
haar huis beschikbaar had gesteld voor de twitworkshop aangezien zij iets centraler woont.
Omdat ik wist dat Marijke mijn stoffentaart (zie blogje over surprise van Juul) zo leuk vond voor
in haar workshop ruimte en als dank aan Angelique heb ik voor beide dames een mooie taart gemaakt.

Bepakt en bezakt dus gisteren op weg naar Soest, met 2 grote tassen in de trein ;-)
Aangekomen, helemaal verhit omdat ik een ietsiepietsie verkeerd was gelopen, was het
gelijk gezellig en hadden alle dames er super veel zin in !
Het was echt een super gezellige en leerzame ! dag en iedereen ging weg met een hele mooie taart !

Thuisgekomen was iedereen, inclusief de kids, erg onder de indruk en wilde uiteraard
allemaal gelijk proeven ( Juul stond vooraan in de rij om het gouden vogeltje op te eten haha)  
dus heb geen hele mooie, scherpe en duidelijk foto van het eindresultaat.

's Avonds op twitter werd gelijk duidelijk dat er nog veel meer mensen de workshop hadden
willen volgen dus heb gelijk zelf maar een workshop met Marijke bij mij thuis gepland ....
De maximaal 10 plaatsen waren direct bezet dus ik ga nog even een datum plannen met
Marijke en dan ergens eind Maart, begin April doen we het graag nog eens dunnetjes over !!!

Marijke je bent een super taartenjuf !
De volgende dag nog wel even een mooie detailfoto gemaakt van de 3/4 opgepeuzelde taart.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal geweldig die taarten! Ook de taarten van stof zien er uit om op te eten! Mag ik vragen wat je als vulling gebruikte voor de stoffen taarten?

Helmi zei

Mooi, maar je moet geen kleurstoffen allergie hebben! Dan ga ik voor de stoffen taarten.
grt, Helmi